به گزارش ایرنا ، ولی سعادتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از جوانان تحصیل کرده جویای کار خواست با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی محل زندگی خود از تسهیلات ارزان قیمت مربوط به راه اندازی واحدهای تولیدی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: این مدیریت مجوزهای لازم را با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد داد.
سعادتی گفت: برای توسعه و گسترش واحدهای دامداری در مناطق مختلف استان اقدامات خوبی آغاز و امسال مجور راه اندازی 105 واحد گاوداری به ظرفیت 945 راس صادر شده است.
به گفته او ، برای راه اندازی و تجهیز این واحدها بیش از 180 میلیارد ریال پرداخت شده و با تکمیل آنها برای 109 نفر به صورت مستقیم و برای 220 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
105 واحد گاوداری شیری با ظرفیت آنها 14 هزار و 900 راس و 604 گاوداری نیمه صنعتی با ظرفیت 6 هزار و 700 واحد در استان اردبیل فعال است.
استان اردبیل با بیش از پنج میلیون واحد دامی و مراکز تولید همچون مراکز متعدد پرورش دام و طیور ، وجود 2 مجتمع عظیم کشت و صنعت و دامپروری مغان ، کارخانه های متعدد خوراک دام و طیور ، سه باب کشتارگاه صنعتی دام و پنج باب کشتارگاه صنعتی طیور یکی از استان های مهم این بخش در رشد اقتصادی کشور است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.