به گزارش ایرنا،جواد زنجانی روز شنبه در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب این نظام بیش از هر زمان به همگرایی و وحدت همه گروه ها ، احزاب و تشکل ها نیاز دارد چرا که مردم امروز در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن انتظار دارند که همه متحد و با انسجام بیشتر عمل کنند.
وی با اشاره به این که همه دستگاه های اجرایی استان باید در برآورده کردن این انتظار حقیقی تلاش و جدیت داشته باشند گفت: بیش از هر زمان دیگر بازبینی و بازنگری مولفه های پیروزی انقلاب در تداوم مسیر انقلاب و فراز و نشیب های پیش رو لازم است تا بتوانیم از مشکلات و نارسایی ها عبور کنیم.
زنجانی انتشار عملکرد 40 ساله را یادآور شد و گفت: دستگاه های اجرایی به سه گروه سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی تقسیم شده اند تا عملکرد 40 ساله را در بخش های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی تحولات بیشتری در حوزه های مختلف صورت گرفته است بطوریکه در آبرسانی روستایی اردبیل قبل از انقلاب به میزان پنج درصد بود که این میزان در حال حاضر به 80 درصد رسیده است.
فرماندار اردبیل گفت: برق رسانی روستایی از یک درصد پیش از انقلاب به 100 درصد و راه شوسه روستایی هم از 497 کیلومتر به 20 کیلومتر رسیده است.
فرماندار اردبیل اظهار داشت : اگر امروز انقلاب اسلامی الگو و الهام بخش برای تمام آزادیخواهان دنیا شده به خاطر همین برجستگی هایی است که در نظام اسلامی ما با پشتوانه مردمی و تبعیت از ولایت فقیه و آرمان گرایی دینی و ارزشی پابرجاست که باید در صیانت از آن تلاش شود.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.