به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام ولی نظرپور روز شنبه در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متعددی با هدف اطلاع رسانی دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار می شود .
وی با بیان اینکه مردم باید از دستاورد های انقلاب اسلامی مطلع شوند افزود: چهل سالگی انقلاب با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در سطح کشور فعالیت خود را شروع کرده و انتظار این است تمام ظرفیت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی برای مردم ارائه شود.
نظرپور گفت: نمایش چهل سال تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است و دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند .
وی بیان کرد: کارگروه ها و کمیته های دهه فجر امسال مشخص و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و امید است دستگاه ها برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ارسال کنند.
نظرپورادامه داد : ایام الله دهه فجر اوج ویژه برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی است که با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده و در این ایام با حفظ شان و منزلت حضرت فاطمه (س) برنامه های مختلفی از قبیل نواخته شدن زنگ انقلاب ،مراسم نورافشانی و برگزاری یادواره های شهدا اجرا می شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه هم در 22 بهمن ماه تمام دسیسه و شیطنت های استکبار را نقش برآب کرده و بار دیگر اتحاد ،همدلی و یکپارچگی مردم را به نمایش خواهد گذاشت.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.