به گزارش ایرنا، علی حسن زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این همایش روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه امسال در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این آیین از 40 نفر از برگزیدگان فعالان حسینی و عاشورایی استان تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: هیات امنای مساجد فعال، مداحان، قاریان، شعرا، هیات های مذهبی و حسینی، سخنرانان، خادمان اربعین حسینی ، هنرمندان و اصحاب رسانه از جمله آنهاست.
وی بیان کرد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.
حسن زاده گفت: این همایش با مشارکت و همکاری صدا وسیما، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، شهرداری اردبیل و سپاه استان برگزار می شود.
مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل عمق بخشی به آیین های مذهبی، ایجاد انگیزه در بین فعالان حسینی و تجلیل و تکریم از خادمین انقلاب حسینی را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش علمداران یک و 2 در سال های گذشته در اردبیل اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی خروجی‌های مثبتی داشت برای همین امسال نیز قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل به منظور ترویج آموزه‌های معرفتی در ماه محرم و توسعه فرهنگ عاشورایی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و امروزی اقدام به برگزاری این همایش خواهد کرد.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.