به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: در حالی که مردم با انواع مشکلات اقتصادی مواجه هستند ارائه خدمات جهادی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات سر راه مردم و جامعه باشد.
وی با اشاره به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در راه های ارتباطی و جاده های خلخال اظهار داشت: مطلوب نبودن آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه و برای شهرستان گردشگر پذیر و در حال توسعه صنعت گردشگری غیر قابل قبول بوده و انتظار از مسئولان امر رفع مشکل یاد شده است.
او گفت: شتاب در عملیات اجرایی پروژه بسیار مهم راه اصلی خلخال به کلور و درام برای دسترسی به منجیل در استان گیلان و تهران نیز یک مطالبه ملی مردم این منطقه از مسئولان بوده و انتظار از استاندار ساعی و پرتلاش استان عنایت ویژه به این پروژه و تلاش برای تسریع در تکمیل آن به عنوان یک راه ایمن برای استفاده مردم است.
خطیب جمعه خلخال همچنین با توصیه به مسئولان اجرایی شهرستان به تلاش مضاعف در حل مشکلات مردم و منطقه افزود: مشکلات مردم باید با نهایت صفا و صمیمیت ، تدبیر و با در نظر گرفتن تمام جوانب بحث های زیست محیطی با پرهیز از ایجاد کوچک ترین هزینه برای مردم و منطقه حل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از میهن اسلامی گفت: ظلم و ستم در جهان پایه و اساس ندارد و عاقبت همه ظالمان جز عاقبت نکبت بار محمدرضا پهلوی نخواهد بود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.