رئیس بنیاد تعاون ناجا گفت: دشمنان احمق ما هر روز با شایعه‌ای جدید مبنی بر فرار یکی از مسئولان و مدیران این کشور سعی در ایجاد جو روانی علیه نظام اسلامی را دارند.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار هابیل درویشی در سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که من در تهران مشغول کارهای اداری و اجرایی بودم منافقان کوردل در نهایت حماقت اقدام به شایعه‌سازی علیه بنده کردند که با سفر به کشور مالزی قصد اقامت و پناهندگی را داشتم که چنین اخباری کذب محض بوده و در راستای تضعیف مدیران و مسئولان هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد.
وی خاطرنشان کرد: این اخبار کذب از زبان انسان‌های حقیر و گروهک‌های منافق و ضدانقلاب به گونه‌ای منتشر می‌شود که حتی ما حاضر به پاسخگوئی به این اظهارنظرهای کذب نیستیم و بهتر است مردم نیز به چنین شایعاتی بها ندهند.
رئیس بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: این اظهارنظرها حکایت از عدم آگاهی سیاسی برخی افراد کوردل است که اخیرا در قالب شایعه‌ای سفر بنده را به مالزی در قالب یک ماجراجوئی و به دروغ مطرح کرده بودند در حالی که بنده در عمرم به مالزی نرفتم.
درویشی ادامه داد: این افراد بدون آگاهی به روحیه ما گاه به شایعاتی روی می‌آورند که شنیدن آنها خود ما را نیز متعجب می‌کند و نشان می‌دهد که این شایعه‌سازان و ضدانقلاب‌ها از اصالت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران عصبانی هستند و با شایعه‌سازی علیه مسئولان نظام سعی دارند تزلزلی در باورها و اعتقادات مردم به وجود آورند.
وی افزود: مردم کشورها آنقدر عاقل، بافرهنگ و باشعور هستند که خادم و خائن خود را خوب می‌شناسند و با این تحرکات نافرجام فریفته نشده و در حقیقت سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.
معاون مهندسی ناجا به سفر خود به اردبیل و بازدید از مناطق مرزی و همچنین دیدار با استاندار سختکوش اردبیل اشاره و تصریح کرد: تاکنون دو جلسه با استاندار اردبیل در تهران برگزار کردیم و ما در حد توان خود هم در حوزه مهندسی و هم بنیاد تعاون به استان اردبیل کمک کرده و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهیم.
درویشی ادامه داد: در حوزه مهندسی ما نسبت به تامین املاک ناجا و همچنین ساخت کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و برخی پروژه‌ها اقدام می‌کنیم که در این استان نیز قطعا با تامین زمین توسعه مرکز آموزشی مشگین‌شهر و برجک‌های مرزبانی را جزو هدفگذاری‌های خود قرار دادیم.
وی بیان کرد: ما ضمن افزایش یک گردان به مرکز آموزشی مشگین‌شهر سعی داریم تا ساخت کلانتری‌ها و مجموعه‌های خدمات‌رسانی پلیس را افزایش دهیم که امروز با تعاملی که با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی داشتیم کار را با قوت و قدرت به پیش می‌بریم.
رئیس بنیاد تعاون ناجا خاطرنشان کرد: در حوزه بنیاد تعاون نیز تامین نیازهای پرسنل ناجا با هدف خدمات‌رسانی به این نیروها در دستور کار قرار گرفته و قطعا در استان اردبیل سعی ما بر این است تا در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نظیر ستاد فرماندهی سرعین و تکمیل کلانتری‌ها بهترین فضا را برای خدمت‌رسانی به پرسنل زحمتکش فراهم کنیم.
درویشی یکی از آفت‌های جامعه ما را کارهای سیاسی در کشور اعلام کرد و گفت: خوشحال هستیم که در استان اردبیل به دور از سیاسی‌کاری‌ها با مجاهدت استاندار جهادی شرایط خوبی برای انجام کارها و ماموریت‌ها وجود دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.