به گزارش ایرنا ، فاطمه جوادی روز پنجشنبه در جریان عیادت اعضای شورای اسلامی شهر از خبرنگار مصدوم ایرنا در خلخال افزود: بودن خبرنگاران در کنار مسئولان همواره زمینه دلگرمی خادمان به مردم را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه فراهم می کند.
وی با بیان مشکلات عدیده شغل مقدس خبرنگاری اظهار داشت: حضور در بدترین شرایط جوی و در صحنه هایی که نیاز به حضور خبرنگاران بوده به همراه تحمل بار روحی و روانی ناشی از مشاهده صحنه های دلخراش حوادث به عنوان یک اجتناب نا پذیر برای خبرنگاران همراه بوده و درک این شغل سخت و زیان آور و توجه به این قشر آسیب پذیر ضرورت دارد.
او افزود: در حالی که بیشتر خبرنگاران از کمترین حقوق و مزایا نسبت به سایر گروه های اجتماعی جامعه برخوردار هستند بیشترین سطح خدمات اطلاع رسانی از نحوه عملکرد مسئولان ، رویدادهای خبری روز ، گزارش های هواشناسی ،شرایط سخت جوی راه های ارتباطی و حوادث اتفاق افتاده منطقه با تلاش این قشر ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه خانواده خبرنگاران نیز همراه سرپرست خانواده همیشه بخشی از بار سنگین این شغل را بر دوش خود حمل می کنند، حضور مستمر در منزل خبرنگاران و دلجویی از خانواده های آنها را قدردانی در مقابل بزرگترین تلاش های آنها در تهیه خبر دانست.
جوادی همچنین با قدردانی از تلاش خبرنگار ایرنای خلخال در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای شهرداری گفت: خبرهای ایرنا همواره مورد دلگرمی خادمان به مردم در این دستگاه غیر دولتی خدمات رسان بوده است.
خبرنگار ایرنا در خلخال هفته گذشته در جریان تهیه گزارش از وضعیت گردنه الماس در راه ارتباطی خلخال به اسالم و در حالی که به سرنشینان یک خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده کمک می کرد، در اثر برخورد خودرو عبوری مصدوم شد و دوربین خبرنگاری وی از بین رفت.
بهرام نقی زاده خبرنگار ایرنا نیز در این دیدار از همه مدیران و مسئولان اجرایی استان که در مدت چند روز گذشته پس از وقوع سانحه به طریق مختلف به وی اظهار لطف و دلجویی کردند، تقدیر کرد.
او اظهار کرد: مصدومیت این حادثه مانع از ادامه تهیه گزارش از رویدادهای منطقه نشد و وی پس از چند ساعت استراحت و تهیه دوربین جدید به همراه رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای و فرمانده انتظامی خلخال عازم گردنه الماس شده و شب هنگام در عملیات امداد و نجات گرفتار شدگان در برف و کولاک مشارکت کرد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.