به گزارش ایرنا ، فریبا محمد لو روز چهارشنبه در جلسه کارگروه زنان و خانواده خلخال افزود: جایگاه بانوان در این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافته و نظام توحیدی جمهوری اسلامی به مدیریت زنان در مسئولیت های مختلف اعتماد دارد.
وی اظهار داشت: اداره امور بسیاری از دستگاه های اجرایی و مدیریت امور تعدادی از سازمان ها با اعتماد کامل به زنان سپرده شده است.
او مدیریت شهرداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان خلخال توسط سه بانوی این شهرستان را از افتخارات نظام دانست.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن 40 سالگی انقلاب از برنامه ریزی برای برگزاری متفاوت ایام این دهه با دهه های فجر سال های گذشته خبر داد و گفت: همزمان با مرکز استان تمام مشاوران زنان فرمانداری ها باید نسبت به تعیین وظایف کمیته های 10 گانه زیر مجموعه کارگروه بانوان و خانواده و ارائه برنامه های مدون و زمان بندی شده برای اجرا در این دهه تلاش کنند.
زینب کاظمی ، مشاور فرماندار و دبیر کارگروه زنان و خانواده فرمانداری خلخال نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله برپایی نمایشگاه های توانمندی زنان ، مشاغل فرهنگی ، تجلیل از بانوان توانمند و کارآفرین ، همایش های مختلف اجتماعی ، برگزاری مسابقات ورزش مختلف و برپایی نمایشگاه ایده های نو در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
استان اردبیل بر اساس سرشماری سال 95 یک میلیون و 270 هزار و 420 نفر جمعیت دارد ، بیش از 50 درصد جمعیت استان را زنان تشکیل می دهند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.