معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از سال آینده درصدی از درآمد آب‌های گرم به حساب شهرداری‌های سرعین و مشگین‌شهر واریز می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به فعال بودن اکثر آب‌های گرم استان در سرعین و مشگین‌شهر و ضرورت توسعه شهری در ورود گردشگران و استفاده از این مجتمع‌ها قرار شده بخشی از درآمد آب‌های گرم موجود در این دو شهر به حساب شهرداری‌ها پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنار پرداخت اعتباری از محل ارزش افزوده و جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری‌ها 50 میلیارد تومان از محل طرح‌های بازآفرینی شهری به حساب شهرداری‌ها واریز شده تا بستر اجرای این طرح‌های تحولی فراهم آید.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مشگین‌شهر را از جمله شهرهای مشمول طرح بازآفرینی شهری اعلام کرد و گفت: برای شهرداری مشگین‌شهر از این محل 15 میلیارد تومان پرداخت شده تا در مناطق مختلف و طرح‌هایی که اجرا می‌شود هزینه کنند.
ندائی افزود: شهرداران مناطق مختلف این استان در کنار شوراها باید به فکر تامین منابع درآمدی پایدار باشند که در این زمینه حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری و اجرای آنها قطعا به افزایش درآمد شهرداری‌ها کمک خواهد کرد.
وی بیان کرد: به شکل کامل و با اختیار تام شوراها در انتخاب شهرداران مختار هستند تا براساس تصمیم جمعی شهردار خود را انتخاب و برای تائید نهایی به استانداری اعلام کنند که ما نیز در کمترین زمان نسبت به استعلام و معرفی رحمت انوری آذر اقدام کردیم تا شهرداری مشگین‌شهر از بلاتکلیفی در روزهای پایانی سال خلاصی پیدا کند.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: انتظار داریم شهردار جدید مشگین‌شهر از بستر فراهم شده استفاده کنند تا روند کارها سرعت گرفته و امکان توسعه و تقویت برنامه‌های عمران و آبادانی و خدمات‌رسانی شهری فراهم آید.
در این نشست اعضای شورای شهر و شهردار جدید مشگین‌شهر با طرح مسایل و موضوعات مختلف و همچنین مشکلات و نارسائی‌ها خواستار مساعدت مسئولان استانی در حل مشکلات شهری مشگین‌شهر شدند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.