به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها 150 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی سیلوی 10 هزار تنی غلات ، مرکز خدمات جامع سلامت روستای دیمان، گازرسانی به روستاهای کوراییم ، طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی و پروژه های دهیاری ها را از جمله این پروژه ها ذکر کرد.
او گفت: محوریت برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال اجرای هر چه بهتر برنامه ها و جشن های انقلاب خواهد بود.
امامی همچنین یکی از برنامه های مهم فرمانداری را حمایت از بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری در این شهرستان دانست و اظهار داشت: مسئولان ادارات برای تسهیل در امورات اداری سرمایه گذاران باید برنامه ریزی داشته باشند.
وی به ظرفیت ویژه نیر در بخش توریسم و گردشگری و بوم گردی اشاره کرد و گفت: در کنار این ظرفیت ها ، ویژگی برجسته شهرستان، فرهنگ بالا و میهمان نوازی اهالی این سرزمین است.
وی با تاکید بر اینکه بخشنامه ها باید جنبه عملیاتی داشته باشند، افزود: مردم به مدیرانی عملگرا نیاز دارند و اجرای نمادین طرح میز خدمت ارزشی ندارد.
امامی با بیان اینکه نظارت بر میز خدمت مورد تاکید است و این امکان بخشی از اهداف پنجره واحد محسوب می شود که به جد درصدد اجرایی شدن آن هستیم، گفت: دستگاه ها باید فرایندهای اداری خود را به درستی احصا کرده و در قالبی تعریف کنند که بتوان از طریق آن در کمترین زمان ممکن خدمات تجمیع شده را به ارباب رجوع ارائه داد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.