شهردار اردبیل با تائید خبر دستگیری مدیرعامل سازمان فضای سبز و سیماومنظر شهری گفت: مدیرعامل به اتهام مسایل مالی دستگیر و احضار شده و کارمند خاطی نیز تحت بازجوئی است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه نشست با مطالبه‌گران بازار در اردبیل اظهار کرد: تخلف در هر مجموعه‌ای قابل کتمان نیست ولی مکانیزم متعددی در برخورد با تخلفات به ویژه کمسیون‌های نظارتی هم در شورا و هم شهرداری وجود دارد که به دقت مسایل مختلف را اعم از مالی، عمرانی، فنی و اجرایی رصد می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از موارد خودمان با شناسایی و کشف تخلف ضمن برخورد با کارمند خاطی او را به مراجع قضائی و نظارتی معرفی کردیم و قطعا در دستگیری‌های اخیر ما آماده همکاری با دستگاه‌های نظارتی و قضائی هستیم تا فرد خاطی به سزای اعمالش برسد.
شهردار اردبیل گفت: در پرونده اخیر یکی از کارکنان خاطی شهرداری اردبیل 509 میلیون تومان اختلاف حساب با پیمانکار به دقت شناسایی و فرد موردنظر دستگیر شده و قطعا با صدور کیفرخواست برخورد با فرد خاطی انجام می‌شود.
لطف‌اللهیان میزان تخلف رخ داده در شهرداری را محدود و کم اعلام کرد و افزود: مجموعه‌های نظارتی خود شهرداری به قدری با نگاه تیزبین و دقیق مسایل و موضوعات را رصد می‌کنند که در همان مراحل اولیه تخلفات احتمالی رخ داده را مورد شناسایی قرار داده و با فرد خاطی برخورد انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ما تابع قانون هستیم و منتظر کیفرخواست صادر شده می‌مانیم تا در مورد ماجرای سازمان پارک‌ها و فضای سبز رقم دقیق اعلام شده و احکام قضایی در این زمینه صادر شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.