به گزارش ایرنا ، فرامرز بهنژاد روز شنبه در نشستی با فرماندار نیر افزود: فاز سوم مجتمع آبرسانی شهید کسایی نیر هم که 13 روستا را پوشش خواهد داد، در دست مطالعه می باشد.
وی گفت: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده نیر هم که در اولین فاز به 6 روستا آبرسانی کرده هم اکنون نیز در فاز بعدی در حال اجرا می باشد که در مجموع به 18 روستا این مجتمع آبرسانی می کند.
بهنژاد اظهار داشت: طرح آبرسانی به 2 روستای مولان علیا و سفلی نیز با صرف سه میلیارد ریال اجرا شده که در مرحله کنتور گذاری می باشد و بهسازی چشمه و مخزن آب روستای کریق بزرگ هم با صرف یک میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.
وی به اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: بازسازی مخزن آب روستای پیرنق و اصلاح سه کیلومتر از خط انتقال مجتمع ملااحمد جزو اولویت کاری این شرکت در شهرستان نیر می باشد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون در پنج روستای شهرستان نیر پروژه فاضلاب اجرا شده و 2 روستای جوراب و کمال آباد نیز در مرحله تعیین پیمانکاربرای اجرا قرار دارد.
فرماندار نیر هم در این نشست گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده و فاقد دهیاری با تعیین اولویت به پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان نیر اعتبارات مورد نیاز را در حد مناسب تزریق خواهیم کرد.
ابراهیم امامی در خصوص آبگرم سقزچی اظهار داشت: این آبگرم یکی از مناطق بکر و دارای پتانسیل برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذار قبلی این پروژه پس از گذشت چند سال نتوانست به تعهدات خود عمل کند و خلع ید شد.
او افزود: اکنون بدنبال سرمایه گذار واقعی هستیم که در این 2 آبگرم در سقزچی سرمایه گذاری کند.
امامی بیان کرد: این 2 آبگرم به صورت موقت برای ساماندهی تحویل دهیاری می شود.
شهرستان نیر در جنوب غربی اردبیل است.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.