به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد جعفر اسدی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای عملیات های 4 و 5 در اردبیل افزود: شهدا با رشادتهایشان در دفاع مقدس ، درس مقاومت، ایثار و ایستادن در برابر ستم زیاده خواهان و جباران را به همه آزادگان جهان آموختند.
وی اظهار داشت : به واسطه این تاثیرگیری از شهیدان والامقام هست که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اکنون جرات ندارد به ایران اسلامی چپ نگاه کند.
او ادامه داد: بعضی ها که چشم دیدن عزتمندی ایران و ایرانی را ندارند با توسل به شیوه های مختلف قصد ضربه زدن به این دست آوردهای ارزشمند با توسل به شیوه های مختلف و ایجاد دلسردی و فضای ناامیدی در جامعه را دارند.
سردار اسدی افزود : همانگونه که امام راحل فرمود باید با پشتیبانی از ولایت فقیه کشورو همه دست آوردهای ارزشمند را همچنان در مقابل توطئه های بدخواهان حفظ نماییم.
وی در قسمتی از سخناتش به دیانت ، شرف ، حجاب ، عفت و غیرت مردم استان اردبیل اشاره و یادآوری کرد : همین فرزندان این دیار بودند که با خلق حماسه های بی نظیر در عملیات های گوناگون در دفاع مقدس ، ایران و اسلام را در برابر دشمنان قسم خورده حفظ نموده و برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم افزودند.
او بیان کرد : خداوند متعال به اندازه شایستگی های مردم مومن این خطه، نعمت های مادی و معنوی فراوانی را به آنان ارزانی داشته است که ازجمله آنها می توان به علما و شخصیت های متدین و تاثیرگذار کم نظیر برخاسته از این استان اشاره کرد.
سردار اسدی افزود: یکی از این عزیزان مرحوم آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی بود که پیکر پاکش دیروز بر دوش این مردم مومن تشییع و با عظمت به خاک سپرده شد.
وی همچنین از مدیران و مسوولان این استان به نیکی یاد کرد و گفت : باید قدر این عزبزان و به خصوص استاندار شریف ، کارآمد را بدانید و به درگاه حق به خاطر نعمتهایش شکرگزار باشید.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این مراسم گفت: همه شهیدان بر گردن مردم حق بزرگی دارند و وظیفه ما حفظ ارزش ها و آرمانهای مقدسی هست که شهدا در راه آنها از همه هستی و جان خود گذشتند.
سردار جلیل بابازاده قانع افزود: وظیفه ما در این برهه این است که اجازه ندهیم حتی برای یک لحظه پرچم و علم شهیدان گرانقدر به واسطه کوتاهیمان در حفظ ارزشها بر زمین بیافتد چراکه در این صورت جبران کوتاهی ها بسیار سخت خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم یاد 267 شهید گرانقدر عملیاتهای کربلای 4 و 5 با محوریت سردار رشید شهید داور یسری گرامی داشته شد. پخش کلیپ ، شعرخوانی و مداحی در وصف اهل بیت (ع) و شهیدان والامقام از دیگر برنامه های این مراسم بود که در مهدیه اردبیل برگزار شد.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.