مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: در سه ماه اخیر بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال منابع برای پروژه راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی پرداخت شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدرضا حسین‌زاده در حاشیه بازدید از برخی طرح‌های تولیدی و اقتصادی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: ما تعهد کردیم تا در مدت سه سال بیش از 7 هزار و 500 میلیارد ریال منابع برای پروژه راه آهن اردبیل تزریق کنیم که پرداخت قسط اول آن شروع شده است.
وی خاطرنشان کرد: ما در مهرماه 800 میلیارد ریال و در روز گذشته نیز یک هزار میلیارد ریال از این منابع را پرداخت کردیم و مابقی قسط اول را تا پایان امسال پرداخت خواهیم کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: ما به پرداخت این تسهیلات تعهد کامل دادیم و امیدواریم در کنار این تسهیلات با تزریق بودجه ملی راه آهن اردبیل با تلاشی که استاندار و سایر مسئولان استان اردبیل انجام می‌دهند در مدت سه سال تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.
حسین‌زاده با ابراز خرسندی از حضور در استان زادگاه خود اردبیل بیان کرد: ما خوشحال هستیم که امروز در اردبیل حاضر شدیم و از واحد تولیدی تارا سبلان تولیدکننده محصولات لبنی بازدیدی داشتیم که این واحد تولیدی با حمایت بانک ملی و پرداخت تسهیلات از سوی سرمایه‌گذار جدید راه‌اندازی شده است.  
وی افزود: ما در سطح کشور با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم و امیدواریم بسیاری از واحدهای راکد و نیمه فعال کشور در حوزه‌های مختلف با پرداخت این تسهیلات به چرخه تولید بازگردد.
مدیر عامل بانک ملی ایران ادامه داد: در بازدیدی که از شهرک آرتاپلاست داشتیم از روند فعالیت این واحد تولیدی و همچنین واحد در حال احداث پتروشیمی این شهرک بازدید کردیم که در 6 ماه اخیر این پروژه پیشرفت خوبی را داشته و قرار است با تامین اعتبار و تسهیلات بانک ملی تا شهریور ماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
حسین‌زاده حمایت از صنایع اساسی در استان‌ها نظیر پتروشیمی‌ها را از رویکرد بانک ملی برشمرد و تصریح کرد: ما برای اینکه در سال حمایت از تولید ملی از دست سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان گرفته و آنها را مورد حمایت قرار دهیم به هر شکل ممکن با پرداخت تسهیلات در کنار آنها هستیم و امیدواریم با حمایت‌هایی که بانک ملی انجام می‌دهد بتوان پیشرفت روزافزونی را در حوزه‌های تولید داخلی شاهد باشیم.
مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان اردبیل علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی نظیر تارا سبلان، آرتاپلاست ... قرار است از واحد تولیدی آرتاویل تایر و پروژه عظیم راه آهن اردبیل نیز بازدید کرده و در نشستی با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با شنیدن مشکلات آنها و دستور برای حل آنها اقداماتی را انجام دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.