مدیرکل دفتر فنی و استانداری اردبیل گفت: پیاده‌راه‌های جدیدی که قرار است در خیابان آذربایجان و پیرعبدالملک اجرایی و عملیاتی شود باید با بررسی دقیق فنی به  مرحله اجرا برسد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، موسی کنعانپور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک در استانداری اردبیل اظهار کرد: ضروری است تا پیاده‌راه ها باید فنی بررسی شود تا در اجرای آنها نهایت آرامش را برای مردم فراهم آوریم.
وی با اشاره به اینکه ایجاد پیاده‌راه‌ها مورد توجه تمام شهرهای توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: این پیاده‌راه ها برای کاهش تراکم ترافیک باید به صورت فنی و علمی بررسی شود.
وی با بیان اینکه دنیا به سمت ایجاد آرامش برای شهروندان حرکت می‌کند و ما نیز باید خود را به این مرحله از پیشرفت و توسعه شهری برسانیم، افزود: ایجاد و اجرای چند مورد پیاده‌راه نیز در اردبیل با بررسی همه جوانب مورد توجه قرار می‌گیرد که پیاده‌راه‌های خیابان آذربایجان و پیرعبدالملک مورد توجه است.
مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل تصریح کرد: به منظور جذب گردشگر و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر و ارتقای آرامش روحی پیاده‌راه‌ها باید از هر لحاظ مورد توجه قرار گیرد.  
کنعانپور با اشاره به اینکه شورای ترافیک باید همه موارد ترافیکی را با دقت مورد بررسی قرار دهد، افزود: به منظور تغییر وضعیت جوی ترددها به کندی صورت می‌گیرد که در این رابطه نیز باید توصیه‌های ایمنی توسط عوامل راهور و راهنمایی و رانندگی ارایه شود.
در این جلسه وضعیت ترافیکی شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی و خلخال مورد بررسی قرار گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.