معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در هفته‌های آینده با مدیریت فرماندار شهرستان پارس‌آباد جلسات کمیته واگذاری شروع و مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت هستند تعیین تکلیف خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی واگذاری اراضی عشایر محدوده‌نشین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اظهار کرد: اجرای مصوبه هیات دولت برای ساماندهی عشایر با خصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان تسهیل شد و با پیگیری‌های استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس‌آباد در خصوص حل مشکل تداخل اراضی عشایر محدوده نشین این مشکلات مرتفع خواهد شد.
وی با اشاره اینکه مسئولان استان و شهرستان از پایاب سد خداآفرین و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و روستاهایی که در محدوده این شرکت قرار داشتند بازدید حضوری و فنی داشتند، خاطرنشان کرد: مشکلات عشایر محدوده‌نشین در سه بخش جمع‌بندی شده که مشکل صدور سند زمین‌هایی که سالیان سال در اختیار اهالی بوده و تداخل با سند شرکت مغان دارند به زودی مرتفع می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: روستاهای محدوه‌نشین که پیش از این از طریق شرکت کشت و صنعت مغان با صورت جلسه زمین دریافت کرده و دنبال سند هستند و سومی روستاهایی که هنوز ابقایی و یا انتقالی آنها تعیین و تکلیف نشده است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ندایی افزود: نحوه ساخت و ساز و مجوز انشعاب آب، برق، گاز و تلفن روستاهای ابقایی و انتقالی در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع می‌شود و زمین‌هایی که قرار بود از طرف شرکت کشت و صنعت مغان واگذار شود مورد بررسی و به افرادی که مشمول مصوبه هیت وزیران هستند، واگذار خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: براساس مصوبه سال 87 هیات دولت در خصوص ساماندهی این اراضی مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و اجرای شیوه‌نامه و الگوی مذکور در واگذاری اقدام خواهد شد.
ندایی افزود: با توجه به قولی که استاندار اردبیل در دیدار با عشایر شهرستان پارس‌آباد داده بود، با خصوصی‌سازی صورت گرفته امکان حل مشکل فراهم شده و از هفته‌های آینده با مدیریت فرماندار شهرستان پارس‌آباد جلسات کمیته واگذاری شروع و مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت هستند تعیین تکلیف خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.