به گزارش ایرنا ، فیروز خدایی روز یکشنبه در بازدید از پروژه های گازسانی روستایی خلخال افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد از مصرف گاز طبیعی در استان مربوط به مصارف صنعتی بویژه مصرف نیروگاه برق این استان است.
وی با توصیه به صرفه جویی در مصرف گاز در ایام سرد زمستان گفت: پرداخت بموقع هزینه های گاز مصرفی از سوی مشترکان علاوه بر کمک به اجرا و تکمیل پروژه های گازرسانی روستایی ، مانع از قطع انشعاب گاز مشترکان می شود.
خدایی اظهار داشت: گاز رسانی به 72 روستای خلخال انجام شده و 78 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از گاز طبیعی استفاده می کنند.
او افزود: با تکمیل پروژه های گازرسانی به 25 روستای این شهرستان جمعیت روستایی برخوردار از گاز طبیعی به 93 درصد افزایش خواهد یافت.
او با بیان اینکه به علت کوهستانی و صعب العبور بودن مسیرهای گاز رسانی روستایی خلخال هزینه اجرای پروژه های گازرسانی در این شهرستان چند برابر هزینه گاز رسانی به سایر مناطق استان اردبیل است، گفت: شرکت گاز استان برای تکمیل پروژه های در دست اجرای این منطقه تلاش می کند.
اردبیل از استان های سردسیر کشور است ، 100 درصد جمعیت شهری شامل 29 شهر و 90 درصد خانوارهای روستایی شامل هزار و 132 روستای استان از گاز طبیعی بهره مند هستند و با تکمیل 256 پروژه گارزسانی جمعیت روستایی بهره مند از گاز به 98 درصد افزایش خواهد یافت.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.