مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی با پروژه نفوذ در دو دهه اخیر تلاش می‌کند تا ماهیت و چیستی انقلاب اسلامی را به نوعی زیر سوال برده و تحریف کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل،حجت‌الاسلام مهدی ستوده در همایش رسالت بانوی ولایی در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با دعوت از استاد برجسته دانشگاه‌های تهران و مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی سعی می‌کنیم تا نقش تاریخی زنان را در این 40 سال به خوبی تبیین کرده و در این زمینه روشنگری کنیم.
وی با بیان اینکه به نسبت 4 دهه گذشته امروز دیدگاه‌ها و نگرش‌ها به حوزه زنان و توجه به نیازمندی آنها متفاوت از مقطع دیگر بوده است، خاطرنشان کرد: نقشی که بانوان فرهیخته ما در جامعه و در مسئولیت‌های مختلف انجام می‌دهند یک نقش قابل تحسین است که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی در این 40 سال به شایستگی به دست آمده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به سه گفتمان امام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعریف شده در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: باید در تبیین این گفتمان به اصل اسلام ناب، کارکرد جهادی و همچنین روحیه استکبارستیزی ملت توجه کنیم چرا که دشمن امروز به هر وسیله‌ای می خواهد انقلاب اسلامی ما را با چالش‌های جدی روبرو کند.

ستوده ادامه داد: در بحث استکبارستیزی و به نیت زمین‌گیر کردن دشمنان در رسیدن به اهدافشان باید اصل مقاومت را که زنان در این باب نقش تاریخی و پیشتاز دارند، مورد توجه قرار دهیم و برای نسل امروز و آینده به خوبی تبیین شود.

وی تاکید مقام معظم رهبری را در سال‌های اخیر در طرح موضوع نفوذ و تلاش دشمن در این باب یادآور شد و تصریح کرد: بیش از 400 بار مقام معظم رهبری کلمه نفوذ را عالمانه و عامدانه به کار بستند تا اهمیت موضوع نفوذ و تلاش دشمن را در تحقق اندیشه و تفکر انحرافی مطرح کنند تا این واقعیت روشن شود که دستگاه اطلاعاتی استککبار جهانی چقدر روی این مساله سرمایه‌گذاری کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از موضوعات مهم سال‌های اخیر را تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در تحریف اندیشه امام راحل دانست و اضافه کرد: در سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی ضرورت دارد همه ما نسبت به این موضوع حساس باشیم و اجازه ندهیم پرچم انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل مخدوش شود.

ستوده بیان کرد: در 40 سالگی انقلاب اسلامی در قالب همایش‌های مختلف به ویژه با محوریت بانوان سعی داریم تا خدمات انقلاب اسلامی را به شایستگی تبیین کرده و بیش از گذشته اندیشه آرمانی امام و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم.
در این همایش تعدادی از بانوان منتخب و برگزیده استان اردبیل روی موضوعات و مسایل مختلف به ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بانوان به تبیین مسایل مختلف پرداختند.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.