به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به جز در اندکی از موارد بیشتر حوزه های استقبال از گردشگران در استان از رفتارهای به روز عملی در این زمینه بهره مند نیستند و باید آموزش های لازم را دریافت کنند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت هتل اسکول (هتل مدرسه) و ارائه آموزش به هتلداران و مهمانداران در دانشگاه آزاد سرعین بیان کرد: شناسایی افراد برای حضور در دوره های آموزشی هتل اسکول آغاز شده و از 15 بهمن ماه این دوره ها به صورت رسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به فعال سازی گردشگری سلامت در استان گفت: نحوه جذب گردشگران با هدف درمانی به استان در حد قابل قبول نبوده و باید اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد.
وی افزود: در این خصوص تورهای گردشگری برای آژانس های گردشگری آذربایجان برگزار شده تا با جاذبه های توریستی و توانمندی های استان در این زمینه آشنا شوند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این جلسه گفت: فاز مطالعاتی راه‌اندازی نخستین هتل اسکول کشور به اتمام رسیده و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری وارد فاز اجرای طرح شدیم که در قالب تفاهم نامه مشترک با میراث فرهنگی استان خدمات متنوع آموزشی در این مرکز ارائه خواهد شد.
اسحاق رسولی با بیان اینکه 2 بخش برنامه آموزشی در نظر گرفته شده، افزود: در فاز نخست آموزش هایی برای فعالان گردشگری و مدیران مراکز اقامتی و هتل‌ها در نظر گرفته شده و در صورت استقبال برای زیرمجموعه ها و کارکنان نیز دوره های آموزشی برگزار می‌کنیم.
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.