به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز چهارشنبه در بازدید از سه کارخانه محراب بهشت ، حیاط کوهستان و میرآب چشمه سبلان در شهرک تخصصی آب نیر گفت: در این سه کارخانه 70 نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند و تسهیلات برای افزایش خط تولید آنها به تصویب رسیده که بزودی از طریق بانک های عامل پرداخت خواهد شد.
وی اظهار داشت: در راستای توسعه خط تولید و افزایش اشتغال طرح توسعه سه کارخانه بازدید شده در دستور کار می باشد.
وی همچنین افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی از جمله برنامه های کاری فرمانداری نیر است و حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینان و رفع مشکلات آنها در اولویت قرار دارد.
امامی توجه ویژه در رفع مشکلات و مسائل سرمایه گذاران و کارآفرینان را خواستار شد و گفت: کارآفرینان باید احساس کنند که دستگاه های اجرایی حامی و پشتیبان آنها هستند تا با آرامش به کار و تولید بپردازند.
او از مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی را نبود نقدینگی دانست و گفت: برای حل این مشکل مجموعه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اعم از دستگاه های اجرایی و بانک ها با دستور استاندار تسهیلات سرمایه در گردش را در اختیار این واحدها قرار می دهند.
وی اضافه کرد : سرمایه گذاران در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی از تخفیف ویژه در واگذاری زمین و عوارض به خاطر قرار گرفتن در مناطق کمتر توسعه یافته برخوردار هستند.
نیر در 30 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل از شهرستان های مهاجر فرست کشور است.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.