به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره ورزش و جوانان نیر بر برنامه محور شدن مسئولان هیات های ورزشی تاکید کرد و افزود: هر یک از هیات های ورزشی باید با تدوین تقویم ورزشی، برنامه های خوب و منسجمی اجرا کنند تا درآمد آنها تامین شود.
وی گفت: این شهرستان از قابلیت های زیادی در حوزه ورزش برخوردار بوده و تقویت زیرساخت های ورزشی آن جزو برنامه های دولت است.
او بیان کرد: خوابگاه ورزشی نیر در محل مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی با زیربنایی بالغ بر 500 متر مربع در 2 طبقه در حال احداث بوده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
امامی تشریح کرد: برای احداث این خوابگاه امسال 900 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
فرماندار نیر گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید از تمام امکانات و ظرفیت ها برای توسعه فضاهای ورزشی استفاده کنیم.
امامی برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی را در برنامه های متنوع ورزشی ضروری دانست و افزود: زیرساخت های ورزشی نیر بویژه در حوزه روستایی باید تقویت شود تا ورزش این شهرستان از حالت سکون خارج شود.
او بر پیوند ورزش و گردشگری تاکید کرد و گفت: با فراهم شدن بستر توریسم ورزشی، شاهد سرمایه گذاری در این حوزه و تقویت بخش اقتصاد خواهیم بود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.