رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما حق نداریم در 40 سالگی انقلاب که همراه با امید و نشاط در جامعه است با بیان برخی اظهارات ناامیدی و یاس را در جامعه تزریق کنیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: همه مسئولان باید دهه فجر و 40 سالگی پیروزی انقلاب را فرصتی استثنائی بدانند تا خدمات ارائه شده را برای مردم بازگو کرده تا بیش از گذشته هموطنانمان در جریان این فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده قرار گیرند. 
وی خاطرنشان کرد: از آنجائی که دشمنان ما با تحریک عده‌ای در داخل سعی می‌کنند تا محصول 40 سالگی انقلاب را سیاه و بی‌اهمیت جلوه‌دهند، ما حق نداریم به این سیاه‌نمائی‌ها دامن بزنیم و نسبت به یاس و ناامیدی مردم حتی یک قدرم برداریم. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: آنچه که در این 40 سال به روشنی و با شفافیت اتفاق افتاده است باید مدیران و مسئولان ما آن را بازگو کنند تا عموم هموطنان در این شرایط سخت اقتصادی بتوانند که دستاورد 40 ساله انقلاب نتیجه خودباور داخلی بدون تکیه بر قدرت‌های اهریمنی جهان بوده است. 
نظرپور ادامه داد: در کنار تبلیغ و روشنگری واقعی از دستاوردهای انقلاب به میمنت این این ایام باید دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت خود را در این ایام سهولت بیشتری ببخشند تا کام مردم شیرین شده و به نوعی در این روزها از ثمره و نتیجه 40 سالگی انقلاب بهره‌مند شوند. 
وی نزدیکی 9 دی ماه را یادآور شد و تصریح کرد: در تقارن 40 سالگی انقلاب با این ایام در روز 9 دی امسال که به نام ولایتمداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نامگذاری شده برنامه‌های گرامیداشت این روز شکوهمند انقلاب اسلامی در جای جای استان اردبیل برگزار خواهد شد. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی را کشاندن مردم به پای صحنه‌های مختلف دفاع از این انقلاب و گذر از مشکلات دانست و اظهار کرد: در این 40 سال ملت ما فراز و نشیب‌های مختلفی را سپری کردند و این روزها نیز با تحریم اقتصادی آمریکا و غرب روزهای سخت اما عزتمندانه‌ای را سپری می‌کنند که قطعا نتیجه این استقامت پیروزی شیرین و حلاوت‌بخشی است که در آینده نصیب این ملت خواهد شد. 
نظرپور خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر استان اردبیل در 40 سالگی انقلاب برنامه‌های مختلفی را در حال تدارک دارد تا با برگزاری آن در ایام پیش رو بتوان در صحنه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت مردم در مسیر پیشرفت و عزت روزافزون قدم برداشت. 
در این دیدار از پوستر هنرواره انقلاب اسلامی – روایت ایرانی که به همت حوزه هنری در اردبیل برگزار خواهد شد رونمایی شد که به گفته رئیس حوزه هنری استان اردبیل این هنرواره در دو بخش رقابتی و کارگاهی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در بخش کارگاهی فراخوان در سه رشته کارتون و کاریکاتور، تصویرسازی و طراحی پوستر انجام خواهد شد تا هنرمندان سراسر کشور در این رویداد شرکت کنند. 
امیر رجبی بیان کرد: در هر رشته 40 هنرمند برتر کشور در هر ماه به مدت دو روز وورکشاپ خود را در استان اردبیل برگزار خواهند کرد تا در نهایت از بین این هنرمندان برگزیدگان در روز هنر انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار گیرند.
وی ادامه داد: بخش رقابتی این هنرواره نیز در رشته‌های عکس، موشن‌گرافی و اینفوگرافی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که طراحی نشان 40 سالگی انقلاب نیز بخش ویژه این هنرواره است که در راستای تبیین هنر انقلاب اسلامی و دینی در گرامیداشت این ایام به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.