شهردار اردبیل گفت: در شرایط کنونی شورا و شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی از کارکرد عمرانی فراتر رفته و به یک مجموعه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و سلامت ارتقا یافته است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم راه‌اندازی شعبه استانی انجمن اهدای عضو ایرانیان در اردبیل اظهار کرد: پزشکان اردبیل فراتر از وجهه طبابت خود وجهه انسان‌دوستی و خیرخواهی را در این شهر ترویج کرده‌اند به طوری که بزرگان ما را در این عرصه به شکل عام و خاص در سطح ملی و حتی جهانی به اسم می‌شناسند. 
وی خاطرنشان کرد: شورای شهر به عنوان یک نهاد مدنی و با احساس مسئولیت در قبال مطالبات مردم همواره سعی می‌کند تا در حوزه‌های مختلف نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند به طوری که تشکیل این جلسه و اهتمام به راه‌اندازی مجموعه حمایتی از اهداکنندگان عضو می‌تواند نقطه روشن و قابل تامل در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تعریف شده باشد. 
شهردار اردبیل بیان کرد: خوشحال هستیم که امروز مجموعه شورا و شهرداری فراتر از ماموریت‌های عادی و روزمره سعی در مسیر ارتقای سلامت عمومی و فرهنگ جامعه گذاشته که انتظار می‌رود سال به سال این شرایط و بستر فراهم شده تقویت شود. 
لطف‌اللهیان افزود: این نهایت ظلم و جفاست که احساس کنیم شورا و شهرداری تنها در حیطه عمرانی و خدماتی می‌تواند در خدمت مردم شهر باشد در حالی که فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی ارزشی و معنوی شورای شهر فضای امن و آرامی را برای شهروندان فراهم می‌آورد. 
وی ادامه داد: ما در کنار اعضای شورای شهر در جشن نفس حضور یافتیم و به تعهد خودمان در احداث میدانی در شهر اردبیل به همین نام و نامگذاری در این زمینه عمل کرده و به سرعت شاهد نصب المان نفس در این میدان خواهیم بود.
شهردار اردبیل به آمار قابل تامل افراد نیازمند به اهدای عضو در سطح کشور و استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بعید می‌دانیم کاری ارزشمندتر از احیای جان همنوع دیگر وجود داشته باشد و همه باید از این امر استقبال کرده و بهترین خیر را در کمک به دیگران و انجام کارهای خداپسندانه بدانیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.