به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در جریان برگزاری مانور ناوگان موتوری مدیریت بحران خلخال افزود: در سال های اخیر با توجه خاصی که به تامین اعتبارات ، امکانات و تقویت ماشین آلات دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان شده تعداد ماشین آلات امکانات مربوط به امداد و نجات در زمان وقوع حوادث قهری شهرستان افزایش یافته است.
او با توصیه به مسئولان دستگاه های اجرایی این ستاد برای آمادگی لازم برای رویارویی با هرگونه حوادث غیر مترقبه گفت: برگزاری مانورهای متعدد موجب افزایش آمادگی نیروها برای رویارویی با بحران های احتمالی طبیعی خواهد شد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی از برنامه ریزی برای اجرای آیین های مختلف در طول این هفته و ارزیابی وضعیت مدیریت بحران شهرستان در طول این هفته خبر داد.
وی با اشاره به قرار گرفتن در ایلام هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: اجرای برنامه های پیشنهادی مسئولان کارگروه های زیرمجموعه مدیریت بحران از جمله برگزاری مانورها و برنامه های پیشگیرانه برای اجرای آنها در ایام این هفته از 30 آذر تا پنجم دی ماه امسال ضرورت دارد.
او با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات فصلی و منظم کارگروه های تخصصی 14 گانه زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته 2 کارگروه مخاطرات کشاورزی و بهداشت و درمان به عنوان کارگروه های برتر این ستاد در سال جاری شناخته شدند.
وی همچنین یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی و کسب امتیاز مناسب را برگزاری جلسات مستمر کارگروه های تخصصی مدیریت بحران و ارائه برنامه های پیشنهادی از سوی مسئولان این کارگروه ها دانست.
او با بیان اینکه مسئولان کارگروه های تخصصی ضعیف و کم کار شهرستان برای تعیین تکلیف به ادارات کل استان نیز معرفی می شوند، اظهار داشت: نتیجه عملکرد مطلوب این کارگروه ها کسب رتبه مناسب سالانه فرمانداری این شهرستان و هر گونه کمکاری نیز موجب پایین رفتن رتبه عملکردی آن خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.