مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل در حالی با حضور گرم و پرشمار علاقمندان و پیشکسوتان کشتی برگزار شد که بعد از دوبار رای‌گیری این انتخابات با نتیجه نامعلوم و نامشخص به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها که در گام نخست 6 کاندیدا بهنام بشیرپور، عبدالرضا اقبال، حمید صمدی، بهنام مهرپور، رامین سیف‌الله‌زاده و فرض‌الله اصلانی آغاز شد در حین صحبت‌های کاندیداها و ارائه برنامه از سوی آنها رامین سیف‌الله‌زاده و بهنام مهرپور به نفع حمید صمدی کنار کشیدند تا در نهایت رقابت بین چهار کاندیدا ادامه پیدا کند.
در این مجمع هر چهار کاندیدا برنامه‌های خود را با محوریت راه‌اندازی اتاق فکر، تشکیل کمیته پیشکسوتان و گروه سنی پایه، توسعه سالن‌های کشتی، برپائی اردوهای تیم ملی در اردبیل، راه‌اندازی لیگ استانی، فعال کردن کمیته داوران و انضباطی، افزایش حقوق مربیان و قهرمانان رشته کشتی فرنگی و آزاد، جذب اسپانسر برای هیئت کشتی، همکاری مشترک با آموزش و پرورش برای شناسایی استعدادهای ناب کشتی در رده سنی پایه و ... ارائه کردند تا نظر اعضایی مجمع را که متشکیل از 15 نفر بودند به خود جلب کنند.
نکته قابل توجه در این انتخابات حضور احد پازاج مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل و قهرمان کشتی فرنگی جهان و مدیر تیم‌های ملی بود که به نمایندگی از مربیان در این مجمع رای داد.
در دور اول انتخابات که با حساسیت تمام برگزار شد، از بین چهار کاندیدا بهنام بشیرپور و عبدالرضا اقبال بالاترین رای را به دست آورده ولی به دلیل نرسیدن به حد نصاب انتخابات به دور دوم کشیده شد که در دور دوم نیز به رغم تاکید رئیس مجمع در نوشتن صحیح کاندیداها در برگه‌های آرا چهار رای مخدوش اعلام شد تا بهنام بشیرپور با 6 رای و عبدالرضا اقبال با 5 رای منتظر تصمیم مسئولان مجمع باشند که بالاخره با استعلام از وزارت ورزش و جوانان معلوم شد که نفر منتخب باید نصف+1 آرا را کسب کند که مقررر شد پرونده این انتخابات به تهران ارسال شده و در صورت تائید و یا عدم تائید انتخابات نظر نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع اظهار کرد: ما هم مرحله اول و هم مرحله دوم انتخابات را با دقت تمام برگزار کردیم که متاسفانه به دلیل مخدوش بودن چهار رای که به نظر می‌رسد این کار سهوا انجام شده قرار شد پرونده به تهران و مجامع استان‌ها ارسال شود تا نظر نهایی آنها ظرف 10 روز آنها اعلام شود.
بهرام آقاخانی خاطرنشان کرد: در صورتی که انتخابات و رای اخذ شده مورد پذیرش قرار نگیرد ظرف یک ماه آینده باز مجمع تشکیل شده و بین دو نفر اول رای‌گیری انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: ما اعلام کردیم که اعضای مجمع از نوشتن کلمات اضافی به ویژه پسوند و پیشوند جلوگیری کنند که متاسفانه چهار نفر از اعضای مجمع این خواسته ما را اجابت نکرده و به دلیل قلم‌خوردگی و شبهات وارده به آرا چهار رای مخدوش اعلام شد.
اعتراض شدید دو مربی پیشکسوت کشتی اردبیل به نحوه برگزاری مجمع اما یعثوب جوان صالح و مشروطه دو نفر از مربیان و پیشکسوتان کشتی اردبیل به شدت به نحوه برگزاری مجمع و رایی که اعضا دادند اعتراض کرده و اعلام کردند؛ عضوی که نتواند اسم کاندیدا را درست بنویسد شایسته و لایق کشتی نیست.
آنها مدعی شدند در عین لیاقت هر دو منتخب بحث روی اعضای مجمع است که نتوانستند یک رای سالم بنویسند  و این کار سبب شد تا آبروی ما در فدراسیون و ورزش و جوانان برود و افتخارات کشتی این استان مخدوش شود. در حاشیه برگزاری این مجمع تعدادی نیز با الفاظ نامناسب سعی کردند نظم جلسه را به هم بریزند که با تلاش اعضای مجمع و اداره کل ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی هیئت کشتی اردبیل ناتمام به پایان رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.