به گزارش خبرنگار ایرنا ، در نخستین روز این رقابت ها که در دو تشک برگزار می شود، در گروه 2 اوکراین به مصاف گرجستان رفته و کشتی گیران تیم سینا صنعت ایذه هم با روسیه دیدار می کنند.
بر اساس قرعه کشی 9 تیم حاضر در این رقابت ها در 2 گروه 4 و 5 تیمی با هم رقابت می کنند.
در گروه یک این رقابت ها تیم های بیمه رازی اردبیل - شهدای حرم اردبیل - صربستان و ترکیه قرار دارند و در گروه 2 نیز سینا صنعت ایذه - روسیه - گرجستان - اوکراین - قرقیزستان با هم رقابت خواهند کرد.
بر اساس برنامه این مسابقات، تیم های اول هر گروه دیدار فینال، تیم های دوم دیدار رده بندی، تیم های سوم برای کسب مقام پنجم رقابت کرده و تیم های چهارم هم برای کسب مقام هفتم مسابقه خواهند داد.
مسابقات گروهی (مقدماتی) این رقابت ها روزهای پنجشنبه و صبح جمعه، رقابت ها برای کسب عنوان پنجم و هفتم ظهر جمعه و رقابت های رده بندی و فینال عصر جمعه برگزار می شود.
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور کشتی گیران مطرح جهان در قالب 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه، گرجستان، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل از ساعت 10 صبح فردا (پنجشنبه) در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود.
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.