به گزارش ایرنا، انتخابات برای تعیین هیات کشتی استان اردبیل بعنوان ورزش نخست این استان که حاشیه های آن از مدت ها پیش در فضای مجازی آغاز شده بود روز چهارشنبه در حالی برگزار شد که فضای متشنجی بر آن حاکم بود و در نهایت نیز برخی حاشیه ها اعلام نتیجه را به تهران و ساختمان فدراسیون کشاند.
در این مجمع فرض الله اصغری کلخوران، عبدالرضا اقبال، بهنام بشیرپور، رامین سیف اله زاده، حمید صمدی و بهنام مهرپور نامزد تصدی ریاست هیات کشتی اردبیل شدند.
هر 6 کاندیدا در ابتدای جلسه به مدت هفت دقیقه ضمن معرفی خود به ارائه برنامه پرداختند، اما در ادامه با کنار کشیدن برخی از نامزدها به نفع نامزدهای دیگر انتخابات وارد مرحله حساسی شد.
بر همین اساس رامین سیف اله زاده و بهنام مهرپور با اعلام اینکه حمید صمدی از ما برای ریاست هیات کشتی استان اصلح است به نفع او کنارگیری کرده و در نهایت رقابت در میان چهار کاندیدای باقیمانده ادامه یافت.
با انجام رای گیری از اعضای مجمع، بهنام بشیر پور 6 رای، عبدالرضا اقبال پنج رای و حمید صمدی 2 رای کسب کردند و 2 رای نیز به علت مخدوش بودن باطل اعلام شد.
بدین ترتیب بهنام بشیر پور و عبدالرضا اقبال به علت کسب آرای بیشتر به دور دوم راه یافتند.
با وجود تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی به اعضای مجمع برای دقت و خوانا نوشتن اسامی نامزدها، بار دیگرموضوع مخدوش بودن چهار رای دردسر ساز شد.
در دور دوم انتخابات بهنام بشیرپور از 15 رای ماخوذه موفق به کسب 6 رای و عبدالرضا اقبال موفق به کسب پنج رای شد و باز هم چهار رای بعد از بررسی های فراوان به علت مخدوش بودن باطل اعلام شد.
بعد از اعلام نتایج رای گیری تعدادی از جوانان حاضردر جلسه با ایجاد جار وجنجال و اعتراض نظم جلسه را برهم زده و سالن جلسه را ترک کردند.
رییس مجمع انتخاباتی کشتی استان اردبیل با وزارت ورزش وجوانان تماس تلفنی برقرار کرد ه و اعلام شد که طبق قانون و آیین نامه با توجه به اینکه نفر اول موفق نشده نصف به اضافه یک مجموع آرای ماخوذه را کسب کند پس موفق به کسب آرای اکثریت نشده و باید انتخابات بعد از یک ماه دوباره بین این 2 نفر برگزار گردد که این موضوع با مخالفت بشیرپور مواجه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با دبیر، حراست فدراسیون کشتی و حراست اداره کل ورزش و جوانان برگ های رای برای چندین بار بررسی شده و نظر آنها مخدوش بودن آنهاست.
آقاخانی افزود: طبق قانون برگ های رای به وزرات ورزش و جوانان ارسال می شود تا آنها بعد از بررسی اعلام نظر کنند ، در صورت تائید انتخابات ، بهنام بشیر پور به عنوان رییس هیات کشتی استان اردبیل انتخاب می شود و در غیر این صورت انتخابات یک ماه بعد و برای بار سوم بین بهنام بشیر پور و عبدالناصر اقبال برگزار خواهد شد.
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.