رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه‌اندازی سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فضای توسعه فناوری، کارآفرینی و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اسحق رسولی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار کرد: ما مجتمع شاهد خود را به این امر اختصاص دادیم و با استقبال از ایده‌ها و طرح‌های نو و خلاقانه سعی داریم به راه‌اندازی خط تولید شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از عرضه این محصولات به بازار اقدامی عمل انجام دهیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد گام به گام طرح‌های خود را در حوزه اشتغالزایی و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به صورت عملی و عینی به پیش می‌برد، خاطرنشان کرد: در همین زمینه و با هدف توسعه صنعت گردشگری و حمایت از بخش هتلداری نسبت به راه‌اندازی هتل اسکول اقدام کردیم که امیدواریم با هماهنگی میراث فرهنگی بتوان آموزش‌های نو و مدرن را در حوزه صنعت هتلداری که یک صنعت ظریف، لوکس و در عین حال پردرآمد است به وجود آوریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از رایزنی‌ها برای مشارکت چندین موسسه بین‌المللی در تعیین و تعریف سرفصل‌های آموزشی در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: ما دوره‌های آموزشی را به زودی با مشارکت این موسسات برگزار خواهیم کرد که امیدواریم با استقبال خود صاحبان هتل در سرعین و سایر شهرها این برنامه‌ها توسعه یافته و تقویت شود.
رسولی افزود: حتی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز به عنوان 16 طرح برگزیده از این ایده نو و خلاقانه ما استقبال کرده که امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود بتوانیم در توسعه صنعت هتلداری و ارائه آموزش‌های کارآمد در این زمینه موفق عمل کنیم.
وی بیشترین مراجعه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را از بابت اشتغال بیان کرد و گفت: ما برای پاسخگوئی به نیاز جوانان و خانواده‌ها در این حوزه نسبت به تاسیس شرکت‌های تولیدی – توزیعی دانشجویان و دانش‌آموختگان و همچنین اساتید و هیئت علمی اقدام کردیم تا با برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها بتوانیم فرصت اشتغال را برای قشر جوان فراهم کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: ما طرح ملی جایگزین شیرین‌ کننده‌های طبیعی را به جای شکر که برای اولین بار در سطح کشور و به عنوان ستاد ملی مطرح و اجرایی کردیم با تبلیغات گسترده این طرح با استقبال سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور روبرو شد که امیدواریم در ترویج و توسعه این طرح در بین کشورهای عضو اکو موفق عمل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.