مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: آنچه که مقصود بایرامی را در دل‌ها جاودانه و ماندگار کرده است اخلاق‌مداری و نجابت این ورزشکار است که می‌تواند الگوئی برای نسل امروز و آینده باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در آئین بزرگداشت مقصود بایرامی فوتبالیست مشهور اردبیلی در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل اظهار کرد: آنچه که به ورزش قدرت و قوت ابدی می‌بخشد پایبندی پهلوانان، قهرمانان و ورزشکاران به اصول اخلاقی و معنوی است که در حقیقت آنها را در صحنه‌های تاریخی ماندگار می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما باید الگو و محک زندگی و ورزش خود را پیشکسوتان و قهرمانان اخلاق‌مداری چون مقصود بایرامی قرار دهند، خاطرنشان کرد: ما اگر می خواهیم خلاء موجود را به نوعی برطرف کنیم باید تلاش خود را انجام دهیم تا ورزشکاران خود را بر مبنای اخلاق، رفتار و منش پهلوانی به نسل آینده معرفی کرده و زمینه یک اقدام ماندگار را فراهم کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز در این مراسم از فوتبال به عنوان ورزش مهیج و پرطرفدار در کنار همه زیبائی‌ها و صحنه‌های دوست داشتنی یاد کرد و افزود: در شرایط کنونی فوتبال به صلح و دوستی و همچنین همگرایی تک تک افراد جامعه و حتی جوامع مختلف کمک کرده که بهتر است قدر چنین سرمایه‌ای را بدانیم.
صمد نوتاش بیان کرد: فوتبالیست‌های سرآمدی همچون مقصود بایرامی می‌تواند الگویی برای نسل جوان و حتی خانواده‌های ورزشکاران ما قرار گیرد چرا که مرحوم مقصود بایرامی اهتمام جدی به نهاد اجتماعی و خانواده داشته و همواره محبت و صداقت او زبانزد عام و خاص است.  
وی همچنین از حضور یک تیم استان اردبیل در لیگ دسته سه فوتبال کشور خبر داد و گفت: با پشتیبانی علاقمندان تیم شهرداری اردبیل بار دیگر در لیگ دسته سه فوتبال کشور حاضر خواهد شد که امیدواریم موفقیت این تیم زمینه سربلندی ورزش فوتبال ما را فراهم کند.
با گذشت قریب به 25 سال از درگذشت مقصود بایرامی فوتبالیست نام‌آشنای کشورمان و استان اردبیل دوستداران او امروز بر سر مزارش حاضر شدند تا با قرائت فاتحه و صلوات یاد و نام مقصود فوتبال اردبیل را که از خاطره‌های تکرار نشدنی فوتبالی کشور و استان اردبیل است گرامی داشته و به این اسطوره اخلاق‌مداری عرض ارادت کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.