به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری خلخال با توصیه به مسئولان و مردم برای حقظ وحدت ، همدلی ، انسجام و یکپارچگی اظهار داشت: درگیر شدن در مسائل جناحی و سیاسی مسئولان را از پرداختن به مسائل اصلی منطقه و خدمت رسانی به مردم غاقل می کند.
وی گفت: علاوه بر این، اعمال سلیقه های شخصی در مسئولیت ها آفتی بزرگ در اداره جامعه محسوب می شود.
او اظهار داشت: مردم خلخال در همه مسائل اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی به خوبی امتحان داده و در برابر سخت ترین شرایط اقتصادی و ناملایمات اجتماعی ایستادگی کرده اند و اگر امروزه ضعفی در این امور مشاهده می شود کوتاهی ناشی از ضعف مدیریت در بخش های مختلف است.
امام جمعه خلخال همچنین گفت: برغم کارهای انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خلخال ، از ظرفیت خدادادی منطقه برای توسعه و عمران این شهرستان به خوبی استفاده نشده است.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز نهم دی و برنامه ریزی برای گرامیداشت این روز تاریخی و حماسه ساز ملت ایران گفت: دشمن هیچ وقت فرصت سوزی نمی کند و باید هوشیار بود.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: بصیرت مردم همواره موجب تحمل فشارهای سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی وارد شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شده است.
فریدون بابایی افزود: در حالی که دشمن برای سال 97 برنامه هایی خاصی را برای مردم کشور در نظر گرفته بود و برخلاف گذشته دشمنی خود را به انواع مختلف اعلام می کرد هوشیاری مردم سبب گذر از بسیاری از مشکلات اقتصادی و مانع از دستیابی دشمن به اهدف خود شد.
در این مراسم رویا کاظمی و فرشاد سیدی بترتیب به عنوان سرپرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت برق و مرسلی ، رضا پورمحمد ، بهرو و فرهنگ به عنوان روسای جدید ادارات تعزیرات حکومتی ، منابع طبیعی ، دامپزشکی و دانشگاه پیام نور این شهرستان معرفی شدند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.