حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: خودرو سازان اصلا به فکر مردم نیستند ، آنها مردمی را که تحت فشار زندگی قرار گرفته بودند، خودروسازان بخاطر هدف قرار دادن سود خود، از چشم مردم افتادند .
وی ادامه داد: ای کاش مردم ما به حدی از رشد و بالندگی برسند که خودرو نخرند تا خودروسازان این همه از نیاز مردم سوءاستفاده نکنند .
وی بیان کرد: از دستگاه قضاء انتظار داریم که با صلابت و قاطعیت به میدان بیاید و خودروسازان فرصت طلب، سودجو و گران فروش را به سزای اعمال شان برساند.
او همچنین با اشاره به اینکه تورم مهم ترین عاملی است که موجب کاهش ارزش پول ملی می شود تشریح کرد: تورم عواملی نظیر تضعیف تولید ملی، . رها بودن دلالان در اقتصاد کشور، افزایش افسار گسیخته نقدینگی و کنترل ضعیف بازار ر ؛ را دارد ، وقتی 28 هزار میلیارد دلار ارز دولتی به وارد کننده های کالاهای اساسی و مهم داده می شود و عده ای از آنها جنس وارداتی خود را به قیمت ارز آزاد می فروشند و میلیاردها دلار یک شبه سود می کنند معلوم است که تورم ایجاد می شود.
خطیب جمعه بیله سوار همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از خانواده های محترم شهدا گفت: رهبری در این دیدار به احتمال توطئه دشمن در سال 98 اشاره فرمودند ،همچنین حضرت آقا در سخنرانی های گذشته خودشان فرموده بودند که ما نقشه دشمن را کاملا می دانیم چیست ،'مثلث شوم‌'، فشار اقتصادی ،فشار روانی و فشار عملی ‌.
جدایی گفت: لذا به این خاطر همه باید مراقب اوضاع و اطرافمان باشیم، دشمن می خواهد از بعضی افراد بی بصیرت و ظاهر بین سوء استفاده کرده و آشوب درست کند .
او اضافه کرد: در چنین شرایطی مهم ترین مساله حفظ هوشیاری و بیداری ، همدردی با مردم و اقشار ضعیف، تاکید بر حفظ وحدت و انسجام داخلی ، تشریح نقشه های دشمن و تشریح توانایی های نظام و دستاوردهای 40 ساله انقلاب است.
جدائی تاکید کرد: ما برای این انقلاب خون دادیم ،تمام زندگی و هستی مان را دادیم ، بایستی برای حفظ ، تقویت و آفت زدایی از آن ، همگی تلاش کنیم و نگذاریم که انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.
بیله سوار در شمال اردبیل واقع است.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.