به گزارش ایرنا ،صمد نوتاش روز جمعه در جریان برگزاری مسابقه فوتسال بین تیم پیشکسوتان خلخال با اردبیل و آیین تجلیل از پیشکسوتان جانباز فوتبال خلخال افزود: پس از پایان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات و معرفی تیم های برتر شهرستان ها ،مرحله نهایی ان بصورت رقابت بین قهرمان شهرستان ها با هم دیگر برگزار می شود .
وی با تقدیر از برگزارکنندگان آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال خلخال گفت:برگزاری چنین آیین هایی در توسعه و اعتلای رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال در استان اردبیل بسیار موثر و مفید خواهد بود .
او افزود: برگزاری مسابقات فوتبال رسمی و در قالب لیگ های استانی و فعالیت تیم های فوتبال در قالب باشگاه به جای مسابقات دوستانه فوتبال و حمایت از افراد مستعد به کلاس های مربیگری با پرداخت هزینه های حضور در دوره های مربیگری فدراسیون فوتبال کشور از سوی هیات فوتبال استان راه را برای ارتقای جایگاه فوتبال هموار خواهد کرد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه فوتبال این منطقه در گذشته از جایگاه مناسبی در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی برخوردار بوده، گفت: این منطقه نیازمند فوتبال پویا و در حال رشد است.
در مسابقه فوتسال تیم پیشکسوتان فوتبال خلخال با اردبیل که در سالن ورزشی 2 هزار نفری پوریای ولی و با حضور فرماندار وجمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان برگزار شد دو تیم به تساوی 1 بر1 رضایت دادند .
همچنین در پایان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پنج پیشکسوت جانباز بالای 70 درصد و یک داور مدافع حرم این شهرستان که سال ها برای اعتلای رشته فوتبال این منطقه تلاش کردند تجلیل شد .
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.