به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقیوم قلی پوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صندوق پژوهش به آن دسته از طرح هایی که در حوزه فناوری سرمایه گذاری می کند 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می کند.
وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل سلسله رویدادهای کارآفرینی را در استان شروع کرده و با همکاری دستگاه های اجرایی برای راه اندازی کسب و کار فناورانه در حوزه های مختلف در قالب استارت آپ ها فعالیت می کند.
او ادامه داد: نحوه برگزاری این رویداد کارآفرینی در استان الگویی برای سایر نقاط کشور شده و امید می رود با گسترش این فعالیت سرمایه گذاری و کسب و کار در بخش های روستایی ، کشاورزی، گردشگری و صنعت رونق گیرد.
قلی پوری به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش از 25 تا 28 آذرماه در اردبیل اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه فن بازار برگزار شده و با توجه به سلیقه های مختلف بازدید کنندگان زمینه ارتباط و هم افزایی فناوران را فراهم خواهد کرد.
رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهار داشت: ارتباط با مسئولان و سرمایه گذاران از جمله برنامه هایی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته و تلاش می شود با همکاری واحدهای فناور و سرمایه گذاران زمینه ایجاد کسب و کار فناورانه در استان مهیا شود.
وی گفت: یکی از برنامه هایی که همزمان با هفته پژوهش و برگزاری نمایشگاه برگزار می شود، معرفی فناوران برتر است که در این زمینه چهار فناور در آیین اختتامیه این نمایشگاه مورد تجلیل قرار می گیرند.
او بیان کرد: در این نمایشگاه که 90 واحد فناور، 40 استارت آپ و 19 دستگاه اجرایی حضور خواهند یافت .
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.