رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سالجاری تامین اعتبار 53 پروژه ملی در استان اردبیل انجام شده است.
داود شایقی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در سال مالی جدید تلاش ما بر این بوده تا از ردیف‌های ملی و استانی نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنیم تا با بهره‌گیری از فصل کاری بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت تکمیل و زمینه بهره‌برداری آنها در دهه فجر فراهم آید.
وی به فصل بودجه‌ریزی برای سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با پیگیری و حضور مستمر در تهران و سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش اعتبارات استان از ردیف‌های ملی اقدام کنیم تا فرصت جذب اعتبارات در سال آینده به بهترین شکل فراهم آید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در سال آینده با توجه به اتفاقات پیش‌روی و محدودیت‌هایی که دولت در تخصیص بودجه خواهد داشت از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود با پی گیری‌های مداوم و حضور در وزارتخانه‌ها نسبت به جذب بودجه قابل قبول برای استان تلاش کنند.
شایقی بیان کرد: استان اردبیل دارای استعدادهای طبیعی بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف است و نیاز است با مطالعات مناسب استعداد هر منطقه شناسایی شده و براساس آن سرمایه‌گذاری انجام شود.
دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: برخی از طرح‌های ملی با توجه به محدودیت ممکن است از ردیف بودجه حذف شوند که ضرورت دارد مسئولان طرح‌های اولویت‌دار را به وزارتخانه اعلام کنند تا در پیوست بودجه مورد توجه قرار گیرد.
شایقی گفت: همچنان راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان و عمران شهری مورد توجه مسئولان استان در پیگیری بودجه‌ای سال آینده قرار دارد که امیدواریم با یک تلاش فراگیر زمینه تحقق و به ثمر نشستن این طرح‌ها و برنامه‌ها را شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.