محمود صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: :ماموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبیل با هماهنگی مراجع قضایی و ذی صلاح درطول سال جاری با بیش از 38 مرحله انجام عملیات در نقاط مختلف استان موفق به رفع تصرف این اراضی شد.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح جامع حفاظت اراضی با پیگیری های بعمل آمده تعداد نیروها وخودروهای تحت اختیار 40 درصد افزایش و همه خودروهای یگان حفاظت به چراغ گردون وبرچسب های معرف گشت های حفاظت از اراضی مجهز شدند.
معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه قسمتی از اراضی تحت پوشش یگان حفاظت استان در حاشیه شهرهای استان به ویژه حدوده اراضی همجوار با روستاها واقع شده واز طرفی اسناد مالکیت این اراضی بنام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است لذا به همه همشهریان و روستاییان توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام به خرید اراضی در این مناطق به یگان حفاظت و یا معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل جهت استعلام مراجعه کنند .
یگان حفاظت از اراضی ملی با هدف جلوگیری از ساخت و ساز های بی رویه در ادارات کل راه و شهرساز ی و منابع طبیعی ایجاد شده است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.