به گزارش ایرنا، شهرام باباخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: براساس برنامه ابلاغی ساخت 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر در استان آغاز شده بود که از این تعداد 40 هزار و 485 واحد تاکنون تکمیل و افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده به شکل کامل و با بهره‌مندی از خدمات عمومی شامل آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و آسفالت محوطه به متقاضیان تحویل داده شده است، افزود: تنها 893 واحد از مساکن مهر که عمده آن مربوط به واحدهای پروژه وحدت اردبیل است باقی مانده که امید است پیمانکار با عمل به تعهدات خود هر چه سریعتر این پروژه را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد.
باباخانی افزود: به رغم عقد قرارداد با پیمانکار و به دلیل افزایش قیمتی که در ماه‌های اخیر رخ داد پیمانکار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و مجبور به لغو قرارداد با پیمانکار قبلی و عقد قرارداد با پیمانکار جدید شدیم تا هرچه سریعتر این واحدها تکمیل شود.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از ساخت هشت باب مسجد و همچنین ساخت مدارس در این مجموعه ‌های مساکن مهر خبر داد و گفت: با همکاری نوسازی مدارس و مشارکت خیرین ،ساخت مدارس همچنان ادامه دارد و برای سال تحصیلی آینده مدارسی در اردبیل، نمین، خلخال و مشگین‌شهر آماده بهره‌برداری خواهند شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.