به گزارش ایرنا، فاطمه جوادی روز شنبه در آیین افتتاح پل قیزباخان شهر خلخال افزود: هزینه این اعتبار در حالی است که درآمد محلی شهرداری در سال جاری از محل صدور پروانه ساختمان سه میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
وی بیان کرد: با اجرای پروژه های آسفالت در 150 کوچه خاکی شهر و طرح های ارتقای شاخص بهداشتی از جمله افزایش سطح خدمات ارایه شده در بحث رفت روب، نظافت ، افزایش سرویس های بهداشت عمومی، جمع آوری زباله، پیاده رو سازی، هدایت آب های سطحی و توسعه فضای سبز شهرداری خلخال به اهداف توسعه شاخص های بهداشت شهری دست پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه تکمیل پل ائللر باغی یکی از خواسته های شهروندان است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در تابستان آغاز شده و با بهره برداری از آن بسیاری از مشکلات ترافیک در سطح خیابان های منتهی به آرامستان شهر برطرف و زمینه روان سازی وسهولت در تردد خودروهای ورودی از سمت مسیر جدید اردبیل به خلخال فراهم خواهد شد.
جوادی گفت: برای اجرای پروژه بهسازی وتعریض پل قیزباخان یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده و با افزایش عرض این پل از 7 متر به 16 متر ضمن ایجاد سهولت در تردد در مسیرهای دو سمت این پل احتمال وقوع حوادث رانندگی ناشی از کم عرض بودن پل به صفر کاهش یافته است.
شهر خلخال با نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل واقع وبواسطه عبور رودخانه های هرو چایی، نورعلی چایی و قیزباخان چایی از داخل شهر دهها پل بزرگ وکوچک بر روی این رودخانه ها احداث شده است.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.