حجت الاسلام اصغر جدائی جدایی با بیان اینکه دانشجویان امیدهای آینده انقلاب،کشور و مردم هستند، افزود: دانشجویان باید با امید و نشاط مباحث علمی و پژوهشی را دنبال کنند ، آنها هر چه تخصص و تعهدشان را قوی تر کنند بیش تر خواهند توانست به مردم و وطن شان خدمت کنند.
وی اضافه کرد: اگر امروز در بعضی زمینه ها مشکل داریم بخاطر این است که در آن قسمت ها یا مسئولین ما تخصص ، ابتکار عمل و تعهد لازم را ندارند.
امام جمعه بیله سوار همچنین گفت: مردم ما در ماه های گذشته مشکلات زیادی را متحمل شدند، بار سنگین استرس و گرانی آنها را تحت فشار گذاشته اما
در حسرت حداقل یک عذر خواهی معمولی مانده ایم؛ سیره اخلاقی مقام معظم رهبری در این زمینه برای همه ما می تواند الگو خوبی باشد .
حجت الاسلام جدایی با اشاره به افرادی که با وجود سختی ها و مشکلات در کشور به صورت میلیاردی اختلاس و به حقوق مردم تعدی می کنند، بیان کرد: افرادی که با این مشکلات پیش پای مردم می به اختلاس های میلیاردی دست می زنند از حیوانات پست تر و از گرگ ها درنده ترند،این ها موجودات خطرناکی هستند و بایستی هر چه سریع تر از صفحه روزگار حذف شوند.
او اضافه کرد: دولت ، مجلس و قوه قضائیه باید با هر کسی با این افراد در پشت پرده ساخت و پاخت می کند، از پشت صحنه ها خبر دارد و به نوعی همکاری می کند برخورد کند.
امام جمعه بیله سوار در رابطه با الزام برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی ، گفت: قوه قضائیه باید ستاد ویژه مبارزه با مفاسد اداری تشکیل داده و کمسیون اصل 90 مجلس باید جدیت به خرج دهد، حراست ادارات باید پاسخگوی اختلاس ها باشند، در هرنهادی که اختلاس روی می دهد ، مجرم اصلی مسئول حراست آن اداره است که یا کوتاهی کرده و یا همکاری، ما امروز در جامعه نیاز به وحدت نظر ، وحدت جمعی و همکاری و مشارکت عمومی در جهت تصفیه مدیران فاسد داریم.
بیله سوار در شمال اردبیل واقع است.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.