به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید حسن عاملی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور وظیفه ارتش افزود: وجود 6 هزار حافظ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی موجب عزت و سربلندی برای ملت ایران است.
وی با بیان اینکه ارتش مجموعه ای صرفا نظامی نیست، ادامه داد: ارتش ما مجموعه ای فرهنگی ، نظامی و ارزشی است و کشور ما به واسطه داشتن این ارتش به عزت و شرف دست یافته است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: ارتش ما در سخت ترین لحظه ها و بحرانی ترین موقعیت ها با تبعیت از مقام عظمای ولایت توانسته کشور را به استقلال در تصمیم گیری نایل کند.
آیت الله عاملی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در سایه همین تربیت دینی و قرآنی توانسته در حوزه فناوری های نوین نیز به دور از وابستگی به سایر قدرت های جهانی سربلند باشد.
وی ساخت هواپیماهای جنگی توسط ارتش جمهوری اسلامی را یکی از نمونه های موفقیت های علمی عنوان کرد.
امام جمعه اردبیل قران کریم را مجموعه کامل علمی ، فرهنگی و تربیتی برای همه مسلمانان دانست و گفت: با تبعیت از قرآن در هیچ نقشه دشمن شکست نخواهیم خورد و مسلح شدن ارتش ما به قرآن موهبتی تمام نشدنی است.
در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در اردبیل برگزار شد 280 نفر در بخش های حفظ ، قرائت و ترتیل شرکت کردند که 89 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.