به گزارش ایرنا، اکبر بهنام جو روز یکشنبه در جلسه فرمانداران و مدیران اجرایی استان اردبیل افزود: تسهیل و تسریع روند معرفی طرح‌های اشتغالزا در کارگروه اشتغال استان یکی از الویت ها ست و اعضای این کارگروه باید از طرح های دارای توجیه اقتصادی حمایت های لازم را به عمل آورند.
وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری در جامعه نیست، اظهار داشت: دولت با ایجاد زیر ساخت های لازم، تسهیل در صدور مجوزها، اعطای تسهیلات و حمایت های اداری و کاهش بروکراسی زمینه را برای سرمایه گذاری مهیا می کند.
او با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان ها به عنوان نماینده دولت باید پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران باشند، بیان کرد: بخش خصوصی هم باید با سرمایه گذاری علاوه بر رونق و توسعه اقتصادی برای بیکاران اشتغالزایی کند.
بهنامجو از فرمانداران خواست به طور مداوم از واحدهای تولیدی مشکل دار بازدید کرده و نسبت به رفع موانع و مشکلات آنها راهکارهای مناسب ارائه دهند.
استاندار اردبیل گفت: ملاک برای شاغل بودن هر فرد برخورداری از حداقل حقوق قانون کار است و تاکنون بیش از13هزار فرصت شغلی پایدار در استان به طور قطعی با ثبت کدملی در سامانه ثبت اشتغال درج شده و بدون شک این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه سه مرجع معتبر در ثبت سامانه اشتغال دخیل است، افزود: مسئولان استان به هیچ وجه دنبال آمارسازی نیستند بلکه با دقت و حساسیت تعداد مشاغل ایجاد شده را پایش و راست آزمایی می کنند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.