به گزارش ایرنا ، علی یوسف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیمانکار این پروژه با وجود مطالبات بیش از 300میلیارد ریالی با قوت و قدرت مسیر باقیمانده این بزرگراه را در دست احداث دارد.
وی با اشاره به اینکه افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه در یک سال گذشته زمینه تحول شگرف در توسعه راه های مواصلاتی و شریانی استان را فراهم کرده، گفت: زمینه افزایش اعتبارات سال های آینده بویژه در توسعه بزرگراهی استان نیز فراهم شده و در برخی مسیرها به 10 برابر افزایش یافته است.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به تکمیل و بهره­ برداری از هشت کیلومتر دیگر از این بزرگراه در سال جاری اشاره کرد و افزود: حدود هفت کیلومتر دیگر از مسیر در مرحله روکش آسفالت بوده و تعداد زیادی از ابنیه فنی در مسیر باقیمانده نیز تکمیل شده است.
یوسف زاده افزود: در حالی که اعتبار مصوب سال 96 قانون بودجه برای این طرح کمتر از 22 میلیارد ریال بود امسال این رقم به 140 میلیارد ریال افزایش یافته و تاکنون نیز بیش از 60 میلیارد ریال تخصیص داشته است.
استان اردبیل 131 کیلومتر بزرگراه ، 716 کیلومتر راه اصلی ، 702 کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و 738 کیلومتر راه روستایی دارد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.