به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: اگر جاهلیت در عصر پیامبر گرامی اسلام حکم بر به گور کردن زنده نوزادان دختر می داد امروزه سقط جنین به شکل گسترده ای جای این کار را گرفته است.
وی گفت: همچنین در حالی که در عصر جاهلیت زمان گذشته هدف غارتگران غارت اموال روزانه مردم با رعایت ماه های حرام سال بود امروزه ثروت خدادادی مردم مظلوم جهان توسط دولت های قلدر به شکل مدرن و بصورت دایمی و تمام وقت غارت می شود.
او درآمد 450 میلیارد دلاری آمریکا از فروش سلاح به کشور عربستان ، بالا کشیدن اموال 10 میلیارد دلاری دیکتاتور سابق لیبی توسط کشورهای غربی ، اشغال نظامی کشورها و غارت اموال مردم جهان توسط کشورهای استکباری را نمونه ای از این غارت مدرن در جهان امروزی برشمرد.
وی اظهار داشت: در جهان امروزی اثری از وفای به عهد و پایبندی به اصول اخلاقی در معاهدات بین المللی از سوی سران کشورهای غربی همچون بد عهدی به معاهده برجام دیده نمی شود.
امام جمعه خلخال افزود: در چنین شرایطی وظیفه انسان های آزاده و پیروان راستین اسلام ، مکتب قرآن و اهل بیت مقابله با این جاهلیت مدرن است، چنانچه ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به برکت رهبری پیامبر گونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی در مقابل این جاهلیت مدرن ایستادگی کرده و موفق به مالیده شدن پوزه استکبار جهانی به خاک شده اند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.