به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: زندگی نوابغی چون شهید مدرس به عنوان پرورش یافتگان تربیت دینی ، سیاسیون دین مدار و بزرگانی که سیاست و دیانت را یک حقیقت می دانستند، برای امروز ما و نسل جدید درس بزرگی است.
وی اظهار داشت: مدرس یک نماینده آرمانی ، الگو و در تراز نظام جمهوری اسلامی است ، حریت، اراده ، ایمان ، تقوا ، بساطت ، زهد ، فاصله نگرفتن از مردم ، تیزبینی ، صراحت لهجه ، شجاعت ، جرات ، جسارت و بیگانه ستیزی او همه درس های بزرگی است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اظهارات رییس جمهوری آمریکا در خصوص عربستان گفت: ترامپ با تمام معایب وحشتناکی که دارد یک حسن بزرگ دارد و آن اینکه بدون محافظه کاری حرف دل خود را می گوید.
آیت الله عاملی گفت: رییس جمهور آمریکا این هفته اعلام کرد که حمایت از بن سلمان نه به خاطر محبت شخصی به وی یا به کشور عربستان است بلکه به این خاطر است که اگر بن سلمان و دولت عربستان نباشد اسراییل ساقط می شود ، وی گفت نفت دیگر اولویت اول ما در خاورمیانه نیست، اولویت با اسراییل است.
او افزود: با این سخن اسراییل را تباه و ثابت کرد که اسراییل یک قدرت پوشالی است که بدون دلارها و حمایت های عربستان پابرجا نیست، ترامپ همچنین بر خیانت بزرگ آل سعود و وهابیت صحه گذاشت و معلوم شد که خنجر بزرگ و خیانت اصلی به مسلمان ها از طرف حکومت عربستان و سکوت آخوندهای وهابی است.
وی ادامه داد: ترامپ آشکار کرد که حمله به سوریه ، عراق ، یمن و نسل کشی در آنجا بخاطر اسراییل است و اگر ایران تحریم می شود باز بخاطر اسراییل است.
او گفت: حکومت عربستان یک نمونه است، تمام حکومت های کشورهای اسلامی دل در گرو اسراییل دارند و محال است قدمی علیه اسراییل بردارند، حکومت همسایه ما 60 درصد سوخت اسراییل را تامین می کند.
امام جمعه اردبیل گفت: من به وهابی ها تبریک می گویم که آخوندهای آنها از قتل یک مسلمان بی گناه و قطعه قطعه کردن او و از مثله کردن او حمایت می کنند ، معلوم می شود که این آخوندها از محمد بن عبدالوهاب و از ابن تیمیه درس خوبی فرا گرفته اند، این آخوندها هیچ آبرویی برای اسلام و رسول خدا و قرآن نگذاشته اند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.