به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: چرا دولت با وضع تبصره و ماده های مختلف بودجه شهرداری ها را کاهش می دهد، نتیجه این سیاست ها یک شهر ویران و دربدر با هفت میلیارد بدهی به پیمانکاران، کارکنان و بیمه می شود.
وی با انتقاد از اینکه سهم واریزی از سازمان شهرداری ها قطع شده ، اظهار داشت: شهرداری اداره ای است که تمام شهر به آن نیازمند بوده و نگاه ویژه ای نسبت به آن دارند ، پایتخت نشین ها و کسانی که در تهران برای کل کشور تصمیم می گیرند باید متوجه باشند که درآمد بیله سوار مثل درآمد تهران نیست.
وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بیله سوار برای گرفتن 200 تن قیر ماه هاست تلاش می کنند و هنوز هم در پیچ و خم و بروکراسی اداری سردرگم هستند.
امام جمعه بیله سوار ضمن ‌دعوت از استاندار اردبیل برای پیوستن به کمپین شهر زیبا، گفت: شما به کمپین شهر زیبا بپیوندید و حداقل آسفالت تمام کوچه ها و خیابان های مورد نیاز را تقبل کنید تا بارقه امید از طرف نماینده دولت تدبیر و امید در مردم بدرخشد.
وی همچنین اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید اتمام پروژه بسیار سخت و مهم راه اندازی قطار از قزوین به گیلان بود ، امیدواریم قطار به استان ما هم برسد چرا که مردم‌ مومن استان ما هم در آرزوی این هستند که صدای صوت قطار را بشنوند.
جدایی ادامه داد: اولین نگاه مسافران خارجی به ایران در بیله سوار شکل می گیرد، مسافران چهره مناسبی از شهر نمی بینند، لذا باید با توجه بیشتر به زیباسازی این شهرستان،اجازه ندهیم مسافران خارجی این اندیشه را داشته باشند که دولت اسلامی توان عمران و آبادانی شهرهای خودش را ندارد.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات این شهرستان گفت: از استاندار محترم می خواهیم چهار بانده کردن مسیر عبور مسافران خارجی تا اردبیل را در اولویت کاری خویش قرار دهد تا آبروی نظام زیر سوال نرود.
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.