به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: برغم تاکید مستمر بر لزوم داوطلبانه بودن کمک های مالی به مدارس و پرهیز از اصرار و فشار از سوی مدیران مدارس برای دریافت این گونه کمک ها ، گزارش های دریافتی حاکی از تحقیر شدن دانش آموزانی است که سطح کمک مالی اولیای آنها به مدرسه پایین بوده است.
وی با بیان اینکه کمک مالی به مدرسه از سوی اولیای دانش آموزان انجام یک عمل خیر و مشارکت داوطلبانه در اداره امور مدارس است، اظهار داشت: انتظار می رود مدیران با رعایت اصل داوطلبانه بودن کمک به مدرسه از اجبار برای دریافت کمک های مالی و ارسال پاکت به خانه ها پرهیز کنند.
رییس شورای آموزش و پرورش خلخال همچنین با تاکید بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات جلسات این شورا گفت: حضور و شرکت اعضای اصلی این شورا در جلسات الزامی بوده و فرستادن نماینده و یا نمایندگان متعدد به این جلسات از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی در تصمیم گیرهای شورا خلل ایجاد می کند.
بابایی با بیان اهمیت توسعه ورزش دانش آموزی و آموزشگاهی افزود: نگاه به ورزش در مدرسه صرف گذارن وقت دانش آموز در ساعات ورزش با تلاش برای قهرمان پروری در سنین پایه و توسعه ورزش آموزرشگاهی بسیار متفاوت است.
او افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی در قالب کاروان ها نیز باید بر اساس شاخص جمعیت دانش آموزی صورت گرفته و از فشار مضاعف از سوی مرکز استان به شهرستان ها برای ارائه آمار بیشتر در این خصوص پرهیز شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.