رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: انتظار می‌رود تصمیمات گرفته شده در مورد لوایح شهرداری و بررسی دقیق آنها در کمیسیون مورد توجه اعضای شورای قرار گیرد.
یعقوب هاشمی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در کمیسیون‌های تخصصی به صورت دقیق لوایح و طرح‌های ارائه شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سعی‌مان بر این است تا اعضای شورا با احترام به جمع‌بندی آرای کمیسیون‌های تخصصی و نظر آنها در صحن علنی در تصمیم‌گیری‌ها با دقت نظر بیشتر اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید مبلغ هزینه کرد خود را از ماده 17 به روشنی اعلام کند تا ما بدانیم با گذشت 8 ماه از سال چه مبلغی از این رقم هزینه شده است، خاطرنشان کرد: عمده لوایح مطرح شده در شورای شهر در ماه‌های اخیر مربوط به توافق و بخشودگی از شهرداری بوده در حالی که در قیاس با سال گذشته این روند تشدید شده است.
عضو شورای شهر اردبیل افزود: در حالی که شهرداری از توان مالی و اقتصادی مطلوبی برخوردار نیست چه لزومی دارد که ما در هر هفته به چند مورد از درخواست بخشودگی به مبلغ سه تا چهار میلیون تومان و حتی ارقام بیشتر رای بدهیم.  
هاشمی ضرورت رفتار انقباضی را در این زمینه با توجه به شرایط اقتصادی شهرداری یادآور شد و تصریح کرد: نباید بخشودگی‌ها و برخی تخفیف دادن‌ها در شورای شهر مرسوم شود.
وی اضافه کرد: ما در جلسات کمیسیون به شکل تخصصی احداث پله برقی را در خیابان شهید جزایری و همچنین میدان فرهنگ با بازدیدهایی که انجام دادیم به تصویب رساندیم.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: نیازی نیست در خیابان ولایت که تردد به شکل نادر انجام می‌شود پل عابر پیاده موجود را مکانیزه‌ و یکطرفه راه‌اندازی کنیم در حالی که واجب‌تر از آن مکان در کمربندی بسیج و خیابان شهیدجزایری برای تردد راحت شهروندان حاشیه شهر باید این پل عملیاتی و اجرایی شود.
هاشمی افزود: حتی با حضور اعضای کمیسیون ترافیک از هر سه مکان بازدید کردیم و به هیچ وجه  ضرورتی در تجهیز پل عابر پیاده وضع موجود به پله برقی در خیابان ولایت با توجه به تردد بسیار اندک از آن پل تشخیص ندادیم که در کمسیون ترافیک شورای شهر هم نتیجه برآن شد.
رییس کمسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر اردبیل با انتقاد از سخنان طعنه‌آمیز نسبت به اعضای شورای شهر که این بازدیدها را شبانه انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما نه تنها شب این بازدیدها را انجام ندادیم بلکه در وسط ظهر با اعضای کمسیون ترافیک شورای شهر بازدید از محل انجام شده و بر این باوریم که به جای تجهیز پل عابر پیاده خیابان ولایت به پله برقی هزینه کرد مناسب و بهینه نبوده که بصورت  بلااستفاده و زیر گردوخاک بماند
هاشمی بیان کرد: امیدواریم با هزینه بهترپیاده رو های مسیر و ورودی وخروجی پل عابر وضع موجود در روی خیابان ولایت ساماندهی و از خار و خاشاک پاکسازی شود تا شهروندان در تردد روزمره دچار مشکل نشوند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.