صدیف بدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پروژه ها شامل انتقال آب از قزل اوزن،رودخانه ارس ،احداث مجتمع های آبرسانی و بزرگراه هاست که اعتبارات آن از محل های مختلف بویژه از محل فاینانس داخلی تامین می شود .
وی اظهارداشت: توافق اجرای این پروژه ها از سوی قرارگاه خاتم الانبیا طی دیدار استاندار اردبیل با مسئولان این قرارگاه نهایی شده است.
بدری توسعه استان اردبیل را نیازمند سرمایه گذاری های بخش خصوصی دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان در بخش گردشگری سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعمال مشوق های لازم در این زمینه امکان پذیر است .
نماینده اردبیل ،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دغدغه اصلی مردم در حال حاضر بیکاری است و کارآفرینی و اشتغالزایی نیازمند همت مسئولان برای جذب سرمایه گذران بخش خصوصی است .
بدری بااشاره به رکود در برخی از واحد های تولیدی گفت: برخی از واحد های تولیدی با مشکلاتی از قبیل تامین مواد اولیه مواجه شده اند که تلاش می شود این مشکلات برطرف شود .
وی افزود: کار خانه آرتال ویل تایر و تسنیم نوش از واحد های تولیدی موفق هستند که با کمبود مواد اولیه مواجه شدند و نمایندگان اردبیل پیگیری های لازم را با وزارت صنعت ،معدن و تجارت انجام داده اند که امید است این پیگیری ها نتیجه دهد .
وی گفت: دولت بدنبال رفع مشکلات ارزی و کمبود مواد اولیه است و پیش بینی می شود در هفته های آینده این مشکل برطرف شود .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.