اکبر بهنامجو روز جمعه در بازدید از پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی شهرستان نمین افزود : قرار گرفتن تعداد قابل توجهی از واحدها تولیدی ، منطقه ویژه اقتصادی و وجود جنگل های فندقلو ، شهرستان نمین را به بزرگترین ظرفیت اقتصادی و گردشگری استان تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه 90 درصد واگذاری زمین ها برای استقرار واحدهای تولیدی در سراسر استان اردبیل به نتیجه مطلوب رسیده ، گفت : بیش از 75 درصد واحدهای تولیدی استان توسط بخش خصوصی اداره و در حال حاضر توسعه داده می شود.
استاندار اردبیل در این بازدید از تامین اعتبار برای اتمام سدهای معیشتی سربند و خشکه سیل و تکمیل مجتمع های فرهنگی شهرهای عنبران و نمین تا پایان سال آتی خبر داد.
بهنامجو همچنین از اتمام طرح های گردشگری توسط ادارات کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی استان برای راه اندازی در شهرستان نمین خبر داد و اظهار داشت: آگهی جذب سرمایه گذار برای این طرح ها اوایل سال آینده منتشر می شود.
وی از حضور سرمایه گذار واجد شرایط برای راه اندازی بزرگترین زمین گلف در حوزه جنگل های شهرستان نمین خبر داد و عنوان کرد: با راه اندازی زمین گلف زنجیره گردشگری در این شهریستان تکمیل تر می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل با سفر به شهرستان نمین ضمن دیدار با امام جمعه این شهرستان از مسیر گردشگری خانقاه به نوده ، پاسگاههای مرزی میناباد و خانقاه ، سدهای سربند، خشکه سیل ، دانشگاه فناوری های نوین سبلان ، تصفیه خانه نمین ،کارخانه آرتا چوب سبلان و موزه صارم السلطنه بازدید و در نماز جمعه این شهر شرکت کرد.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.