دکتر علی اکبر شکارچی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با اضافه شدن این تعداد، پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی این شهرستان به 35 نفر افزایش یافت.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود پزشک در برخی رشته ها بیان کرد: با اضافه شدن پزشکان جدید به مجموعه کادر تخصصی پزشکی خلخال ، تعداد پزشکان بیماری های چشم ، پوست و مو ، گوش ، حلق و بینی هر کدام به 2 پزشک افزایش یافته است.
او همچنین از استقرار و فعالیت 2 پزشک متخصص طب اورژانس در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) خلحال جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران و رفاه حال مراجعان به این بخش خبرداد.
دکتر شکارچی با بیان اینکه خدمات پزشکی در بیمارستان و درمانگاه تخصصی دانشکده علوم پزشکی با دریافت تعرفه دولتی صورت می گیرد، افزود: بخش دندانپزشکی درمانگاه تخصصی شفا شهر خلخال نیز راه اندازی شده و با تعرفه دولتی خدمات دندانپزشکی به مراجعان ارائه می کند.
او اظهار داشت: 13 مرکز بهداشتی و درمانی و 63 خانه بهداشت روستایی هم با بهره مندی از 30 عضو تیم سلامت شامل 17 پزشک و 13 ماما در ارائه خدمات سلامت حوزه روستایی فعالیت دارند و تمام درمانگاه های مراکز بخش ها و دهستان ها از وجود پزشک مستقر بهره می برند.
وی همچنین از افزایش 40 درصدی اعتبارات دانشکده علوم پزشکی در سال جاری و پس از استقلال از دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان خبرداد و افزود: با این مهم زمینه برای افزایش خدمات بهداشتی و سلامت در شهرستان فراهم شد.
شکارچی با بیان اینکه در نیمه اول امسال 40 میلیارد ریال برای معاینه، درمان و ارائه خدمات سلامت حوزه روستایی خلخال هزینه شد، گفت: این کار منجر به ارتقای سطح سلامت افراد در سنین مختلف در محیط های روستایی منطقه شده است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.