رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: بسیج به عنوان بدنه فعال و پرتحرک نظام اسلامی امنیت، آرامش، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها تضمین کرده است.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل جواد انصاری در جلسه ای به مناسبت هفته بسیج  اظهار کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که یکی از ستون‌های اصلی در صیانت و دفاع از این کشور نیروی ارزشی و وفادار بسیج به عنوان آحاد جامعه بوده که انقلاب اسلامی را از خطرات و تهدیدهای مختلف نجات داده و به لنگرگاه پرقدرت نظام اسلامی تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هیاهوی توطئه های مختلف علیه انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل بسیج به عنوان نیروی مردمی در دفاع از امنیت و صلابت این کشور در برابر همه هجمه‌های داخلی و خارجی شکل گرفت تا انقلاب اسلامی حیات 40 سالگی خود را مرهون نیرویی بی‌ادعا اما وفاداری بداند که در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف دشمنان را مایوس و دوستداران انقلاب اسلامی را به نقطه امیدواری بیشتر سوق داده است.
رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل بیان کرد: از پنجم آذرماه 58 که بسیج مستضعفین با فرمان تاریخی امام خمینی شکل گرفته تا امروز این نیروی خالص انقلاب در همه صحنه‌ها از مقابله با منافقان گرفته تا جنگ تحمیلی و عرصه مقابله با تهدیدهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دشمنان آستین بالا زده تا به عنوان نیروی عظیم حزب الهی دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.
انصاری گفت: هر چند فصل رویش و عزتمندی بسیج در دوران دفاع مقدس رقم خورده اما امروز نیز در آرامش بی‌نظیر کشورمان در منطقه نقش بسیج یک نقش تاثیرگذار است به طوری که با توسعه اندیشه بسیج در همه کشورهای منطقه نوعی مقاومت علیه دشمنان و استکبار جهانی شکل گرفته است.  
وی به حساس‌ترین مقطع کنونی در حیات طیبه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در این شرایط حساس نیز بسیج با حضور در میدان اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تلاش می‌کند تا کشور را از مهلکه سخت اقتصادی به سلامت عبور داده و در این آزمون نیز از بوته امتحان سربلند بیرون آید.
عضو شورای شهر اردبیل نگرش بسیج را نگرش همزاد انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: بازتعریف هویت بسیج و بسیجی و تعمق و تدبر در بیان دستاوردهای این نهاد ارزشی ایجاب می‌کند که در آغاز دهه پنجم انقلاب بیش از گذشته از ظرفیت بسیج در دفع تهدیدها و آسیب‌ها استفاده شود که بدون شک این نیروی وفادار انقلاب می تواند فرزند عزیز و صالح رهبر کبیر انقلاب و پشتیبان حقیقی ولایت و امت نظام اسلامی را به سرمنزل عزت و عظمت سوق دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.